en liten själ, med gutt i säte Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Jag har precis funnit ut att jag är gravid. Fantastiskt fint det då jag vet att jag har funnit mannen i mitt liv och vill helst bara jubla men... Jag är livrädd, tog testen idag och har inte berättat för min kille ännu, han har ett barn sen tidigare och det har jag också. Vi har haft oskyddat sex en god stund av medicinska själ och nej, vi har inte varit försiktiga så vi vet ju att detta kunde ske. Vi har varit tillsammans i 7 mnd och allt är bra, ungarna våra älskar varandra och allt är lycka, men vad händer om det går galet igen? Hur berättar jag för honom? Jag behöver hjälp, tjejer!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Det er vel bare å si det til han Ettersom dere har hatt ubeskyttet sex så er han vel klar over hva konsekvensen kan bli? Han blir sikkert glad Gratulerer!
Mrs Gloomy er fødeklar! Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Si det slik du har skrevet det her, du :-) Du skriver jo at du har funnet mannen i ditt liv og vil helst slippe jubelen løs, og det må jo være godt for ham å høre. Og så tror jeg det er like godt å la ham få ta del i bekymringene dine rundt det med en gang. Jeg er helt sikker på at han blir glad, jeg. Hadde han vært livredd for at dere skulle få barn sammen, hadde han nok tenkt litt mer over dette med prevensjonen, tenker jeg. Lykke til! Det går så fint så :-) Og gratulerer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå