Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Hva drikker dere ute? Aner ikke hva jeg skal drikke,uten å bli "dårlig "?Har lyst å holde ut en laaaaang kveld og natt.Drikker ikke fort,så det er ikke problemet. Tips om noe "friskt"? Hilsen ei som ikke enda er blitt gravid...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 hehe Champagne er godt ja, men vips så er man full, så da gjelder det å drikke pent Ellers synes jeg hvitvin, helst Chablis, er godt og lett.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 jeg tror egentlig ikke at det ene er verre enn det andre mht om man blir dårlig. Pass på å drikke mye alkoholfritt også, og spis litt. Ikke legg deg mens promillen er "oppadgående" Om man shotter mye kan man fort bli full så fort at mye er ødelagt, men en eller to ødelegger vel ikke så mye. Selv drikker jeg rusbrus, vin eller drinker, jeg liker ikke øl.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Ville valgt vin eller øl. Jo mer drinkerør man drikker, jo verre form blir man, pga sukker og blanding.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 hørte at rom og cola er fint. Lett å kontrollere seg og blir lite dårlig.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #7 Skrevet 6. februar 2011 Jeg kan ikke drikke annet enn hvitvin (liker ikke øl) blir dårlig av alt annet. Spesielt søte drinker og cider/rusbrus... Blæ.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #8 Skrevet 6. februar 2011 drinker er jo vedig søtt,så det er jo ikke så lurt.Øl blir man vedig trøtt av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå