HegeAE Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Og det kun 3 veker til termin. Så eg lurer på om eg må kjøpe ny bag til vogna, evt ny vogn. Sportsvogna er jo bra den. Sjølvsagt kan ein bruke ein softbag/voksipose m/brett oppi sportvogna og spart mange penger på det. Har ei simo kombivogn 1997 modell (trur eg). Kjøpte den brukt til nr 2 for ca 2,5 år sidan. Eller kjøpe ei ny hardbag til vogna. Venter nr 3 og da er det stopp og. Så det blir ikkje fleire barn her nei. Fristande å kjøpe ei ny ei, men dei er ganske så dyre. Frå 6500-8000 kr for ei ny Simovogn. I såfall blir det ei ny kombivogn. Syns det er ganske greit i stadenfor duovogna. Er det nokon som har kjøpt ny hardbag til Simo kombivogn og veit sånn ca pris på den?
Babyønske �� Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Vet ikke pris på ny. Men jeg fant en eldre bag på en bruktbutikk og betalte 50 kr for den. Det selges også enkle bager på finn.no har jeg sett innimellom. Hvis vogna du har er 1997 modell er det ikke sikkert de nye hardbagene passer heller. Den jeg har, passer ikke helt i sportsdelen på min Simovogn fra 2008, den går liksom ikke helt ned i setet, så står å vipper litt. Farge og stoff er jo også annerledes(hvis det er av betydning)
HegeAE Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2011 Greit å ha original. Men, trenger ikkje.... http://www.teutonia.de/no/produkter/tilbehoer/baerebager-og-vognbager/varioplus-baerebag/varioplus-baerebag-design-2010.html Er det nokon som har brukt denne bagen til andre vogner enn akkurat teutonia sine? Og kva for mål har den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå