Renate :-) Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Er så mange som snakker varmt om dette... får det ikke til, det blir bare kliss og søl og ser lite delikat ut... hva gjør dere og hva har dere i? noen som har blogg med bilder evn?
Gjest amandine Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Det er kjempegodt og greit, egentlig, og fint å ha i frysen. Jeg pleier å koke sausen godt inn, dvs at det ikke er så mye væske igjen og den blir ganske tykk og tørr. Da blir det mindre kliss. Så ruller jeg pølsen ganske stramt og legger dem ganske forsiktig på brett. Jeg bruker lite ost, og blir alltid overrasket over hvor lang steketiden er ift vanlig pizza...
signe maten Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 For mitt vedkommende så er det ikke utseende jeg tenker mest på når jeg spiser pizzasnurrer - det blir liksom bare gris Men jeg pleier noen ganger å lage de i muffinsformer - litt mindre gris. Bare vær obs på at noen former ikke slipper gjærdeigen så bittelitt olje i bunn er sikkert ikke dumt
Gjest Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Synes at pizza som snurrer uansett blir litt svimlende, jeg.... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå