Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Og ikke festeblødning, men etter sex og litt innimellom ellers også. I 1. trimester. Alt fra 5-6 dråper til en teskje.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Ja, det skal visst være relativt vanlig.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Har litt midre symptomer idag også. Jeg er nok litt dramatisk, men er redd fr å miste. ingen ømme pupper eller murringer, sånn over natta. HI
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Jeg er i uke 30 og har ikke blødd annet enn ved festeblødningen. Men etter å ha vært her inne noen mnd. så virker det ikke normalt å blø litt i svangerskapet. Når det gjelder puppene så sluttet de å være ømme ved uke 13 ca. synd for meg som som har så utrolig små pupper! Jeg hadde nemlig håpet på at de skulle vokse litt mer. "Mensmurringene" mine har kommet og gått i hele svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Ja, det er normalt. Jeg tror jeg har lest at 50 % av alle gravide blør litt i svangerskapet. Selv blødde jeg veldug mye helt frem til uke 12-13. Det var ikke noe morsomt :/
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 Litt blødning er ofte blodårer utenpå livmoren som sprekker, da den vokser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå