Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Igår sjauet jeg en del bord og stoler i forbindelse med at jeg skulle være med å arrangere en stor fest. Problemet dukket opp et par timer etter sjauinga da jeg begynte å få så fryktelig vondt i bekkenet. Samme type følelse som når man har smertefull bekkenløsning. Det er jo over to år siden jeg fødte sist og har ikke vært plaget med smerter i bekkenet etter selve fødselen. Slik var det med elsdte også. Smerter i bekken fra uke 18 til fødsel og så var det over. Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke er gravid, har spiral. Noen som har vært borti å få tilbake bekkensmerter så lenge etterpå?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Jeg kjenner det av og til. Lagt merke til at det har vært mer av det i det siste, faktisk. Vet ikke om det er fordi spiralen nå er ute, eller om jeg rett og slett har gjort ting som belaster bekkenet på en annen måte. Akkurat de samme stedene som da jeg var gravid som er vondt, men det går heldigvis ganske fort over. Jeg vet at mange også får tilbake bekkenplagene ifbm menstruasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå