Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Da jeg var gravid i 5. uke begynte jeg og blø, blødningen varte i 5 dager uten noen som helst smerter. Sov da blødningen startet, så vet ikke om det var noen smerter som kom og "sa ifra" om at en spontanabort skulle skje... Saken er at jeg ikke hadde så masse symptom før blødningen, noe som da er normalt da jeg var så tidlig på vei. Men det jeg hadde var tett og blodig nese, kjente at noe foregikk i magen men det var ikke akkurat murringer, hard mage og ømme pupper. Alt forsvant da jeg begynte å blø, men alt unntatt ømme pupper kom tilbake dagen etter blødningsslutt. Nå sitter jeg her med sånn rar følelse i magen og små murringer/tak i ryggen. Fra ca. en uke etter antatt eggløsning frem til dagen jeg våknet til synet av blod, var jeg helt tørr i trusa. Og jeg har slitt med veldig mye utflod i mange år, nå har jeg utflod igjen. Kan det ha noe å gjøre med spontaborten/blødningen og gjøre? At det ble for tørt og for mye bakterier eller noe? Tenkte og ta en test i løpet av uka, men den viser sikkert positiv enda likevell om det er spontanabort? I morgen er det 2 uker siden jeg fikk blødningen.... Legen bryr seg vel heller ikke når jeg fikk en langvarig blødning så tidlig?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Dum jeg ville tatt en tur til legen og fått sjekket med ul. Det er faktisk kvinner som har mensen selv om de er gravid. Jeg kjenner ikke mindre enn to stk som hadde det i begynnelsen av svangerskapene sine. Jeg fikk UL da jeg var 6 uker på vei, innvendig da. Da kunne legen fastslå at her var det et lite foster ;o) Når det gjelder både tett nese og mye utflod er begge deler normalt når en er gravid pga slimhinnene jobber ekstra for å danne riktig "miljø til fostret"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå