Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 og er det sånn at en mann aldri går fra sin kone??
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 har en venninne som har vært sammen med en i 7 år! i løpet av disse 7årene har han også fått 2 barn med sin kone, og det ser nok ikke ut som han går fra henne altså... forbanna møkkamann!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Jeg var "den andre kvinne" tidlig i min ungdom.. Ble slutt mellom dem etterhvert, men selv var jeg aldri interessert i noe mer enn kun sex med han..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 7 år - hva får noen til å holde ut så lenge - stakkars menneske!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå