Gå til innhold

Blir gal....aldri barnefri!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei, lei av å aldri ha barnefri, lei av å aldri gjøre noe alene med samboer. Jeg har ikke hatt barnefri siden i fjor sommer, ikke en eneste dag. Heldigvis jobber jeg, ellers tror jeg jeg ville blitt smårar. Vi har ofte opptil 4 barn her, alle under 10 år. Samboer er ute, stortsett hele dagen, jeg gjør alt inne. Men nå har jeg nådd en grense, har en lunte som er rimelig kort, er irritabel, lei... Har sagt fra og hatt en prat med han. Det er rimelig utmattende bare det, er som å prate til en vegg og må gjerne spørre om det samme både to og tre gang før han svarer.

I går skulle ungene på overnatting, så blir han sur fordi jeg mistet tålmodigheten med ungene og kjeftet. Så da gadd han ikke gjøre noe med meg, så det endte med at ungene og vi var hjemme. Er hele tiden jeg som foreslår at vi skal gjøre ting, og det blir aldri noe av. Han er ikke veldig interessert, vil helst bare være hjemme. Løsningen blir vel at jeg må gjøre ting alene, uten han, så får han bare være hjemme. Men når vi aldri gjør noe sammen går det jo bare en vei med oss. Er møkkalei alt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri barnefri?? Du har da samboer. Så slutt å sutre!

Hilsen ei som virkelig ALDRI har barnefri

Skrevet

Nei, har virkelig ALDRI barnefri. Vi har mine og dine barn, mitt barn bor her hele tiden, han hjelper ikke til med henne, så NEI, har ALDRI barnefri!

Skrevet

hehe! det tror jeg mindre på

Skrevet

enkelt og greit, da hiver du ut den største ungen, vips en mindre unge å ta seg av, hva skal du med han da??

Har da både kondomeriet og one night til å fikse orgasme!!

Jeg har heller aldri barnefri, da faren til ungene har flytta til en annen kant av landet , så slutt å sutre, sånn er det å få barn, hilsen mamma til 3 på heltid alene !!

Skrevet

Kan på en måte skjønne at du blir litt overveldet over aldri å ha barnefri. Du har fått 3 barn på kjøpet som ikke er dine i utgangspunktet. Var nok ikke klar for å ta på meg 3 ekstra barn jeg heller etter å ha fått min første. Men, likevel, så visste du vel om de barna før du fikk barn med han?

Høres ut som problemet ligger hos din samboer, ikke så mye barna. Han trenger vel en oppstrammer hvis han ikke hjelper til hjemme! Har man 4 barn, så er det faktisk store deler av tiden en 2-mannsjobb. Bør iallefall være det hvis man er så heldig å ha mulighet til det.

Vi har 4 barn i alderen 1 - 5 år. Har aldri barnefri vi heller, men vi er to om det. Hadde ikke min mann tatt sin del så hadde jeg nok vært både lei og sliten mye oftere jeg også. Vi setter pris på de kveldene vi tross alt har sammen etter at ungene har lagt seg. Trenger egentlig ikke så mye mer, ikke enda iallefall.

Dra ut og finn på ting selv da! Du trenger vel ikke ha med deg mannen hver gang for å ha det hyggelig. Stjel deg noen fristunder her og der, og la mannen være alene hjemme med alle barna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...