Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 og har dere noe forslag til mellomnavn som passer til andrea?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Synes Andrea er kjempe fint, men vanskelig navn å kombinere. Evnt. Andrea Marie Andrea Sofie
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Var et av jentenavnene på lista når vi skulle velge til datteren vår. Andrea Sofie, Andrea Elise, Andrea Marie, Andrea Eline
nubse Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Andrea er kjempefint! Men hvorfor skal dere ha dobbeltnavn når dere ikke vet hva dere skal kombinere med? To navn blir jo bare mer å skrive? Forklar gjerne hva dere liker med flere navn, selv slettet jeg mitt mellomnavn da jeg syns det var bortkastet med et navn jeg ikke brukte og dermed ikke identifiserte meg med.
nubse Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Ser ejg skrev DOBBELTNAVN, men mente selvfølgelig mellomnavn.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 Jeg syns det er kjempefint! Hva med Ida Andrea, Oda Andrea, Synne Andrea. Egentlig er det kanskje penest alene ?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #7 Skrevet 6. februar 2011 Jeg synes Andrea er nydelig:) Men synes helt klart det står seg best alene. Nå er jeg da heller ingen fan av dobbeltbavn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå