Gå til innhold

Dere med strekkmerker på magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

og ikke dere med ett merke over eller under navelen :P Hva bruker dere av badetøy på sommeren? Jeg er blitt et eneste stort strekkmerke, og gruer meg skikkelig til sommeren.. Tenker at det fint går med badedrakt, men vil jo i grunn også gå med bikini.. Vil bare ikke være den eneste.. :P Så da lurer jeg på om dere andre med mange strekkmerker skjuler magen eller viser dem frem med sine merker og ujevnheter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine merker (som ikke er fra graviditeter, men fra før den tid) sitter på hoftene over der bikinikanten går.

Jeg går i bikini allikevel, jeg.. Jeg tenker at de fleste har et eller annet merke på kroppen, kan ikke la noen strekkmerker stoppe meg:P

Skrevet

Ja, der har det alltid vært strekkmerker hos meg også, men nå er det liksom fra trusekanten og opp over navelen, og da blir saken litt annen. Ser ut som ett stort arr.. ;o)

Skrevet

Jeg har noen strekkmerker på magen, men de har nå blitt helt lyse. Jeg har derimot et helt verdenskart på beina mine, fra stompen og helt ned til midt på leggene. Men jeg bruker bikini selv om! For det første så gjør sollyset at de blekner så jeg prøver å få så mye sol på beina som mulig.

Vis fram kroppen din med stolthet i bikini, og få masse sol på strekkmerkene så blekner de så de nesten ikke synes:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...