Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 og nå er adressselinja på toppen borte, dvs at bildet går helt opp og ser ingen adresse og verktøylinje på toppen.. -om jeg tar musa opp dit kommer den til syne igjen da, men er jo så tungvindt.. hvordan får jeg det i orden igjen??
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 og startknappen og ting nede på skjermen er helt borte... det finner jeg ikke igjen engang.. HI
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Svenskeknappen..... dvs slå av strømmen og på igjen / restart maskinen..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 første jeg prøvde, men det hjelper ikke, han har tydeligvis klart å gjøre om på noe innstillinger på den lille turen over tastaturet...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Ta musepila helt opp på skjermen så skal du få opp en linje. Kan tenke meg pusen din har maksimert bilde. Trykk da på minimer. Pusen min har gjort det utallige ganger, og det er skikkelig irrriterende.. Til og med laget et skrivebeskyttet og passordbeskyttet dokument av et budsjett som skulle inn til jobben. Og passordet er jo ikke akkurat noe annet enn masse tall og bokstaver. Hurra ;o)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 phjuu, takk.. var det det var.. og det tilsvarte vist F11-knappen ser jeg nå... men var bare å trykke på F11 engang til.. TAkk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå