Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 man sovner sittende på kjøkkenstolen. Eller sofaen. Jeg sovner sittende hver morgen, ofte på sofaen i sittende stilling og med hånda mi som støtte. Tror jeg må begynne å få meg mer sammenhengende nattesøvn.. Har også sovnet på gulvet flere ganger, på jenta mi sin lekematte (ikke mens jenta mi er våken da). I motsetning til mange andre her inne som ikke kan sove fordi babyen er våken, så vil jeg ikke sove. Jenta mi på 9 mnd sover veldig godt om natten og på dagen også, og hadde hatt mulighet å sove men ender ofte opp med å våke helt til midnatt eller over midnatt. Flere som sovner plutselig på merkelige plasser?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Huff ja... Jeg har sovet ved kjøkkenbordet, på en ustødig pinne stol midt i en samtale, jeg sovnet på jobb (hadde syke barn ). Det er vel mange som sovner på kontorpulten sin innimellom, jeg er renholdeske å sov stående inntil en vegg, våknet da moppen datt i gulvet.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Huff og huff.. Nå husker jeg også at jeg også har sovnet på jobb en gang.. Satt på høye barkrakker og våknet da en kunde kom inn i butikken jeg jobbet i. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå