Gå til innhold

Flere som har svigermor luskende her inne på forumet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at svigermor er innom og 'sjekker' forum, føler at det er så utrolig respektløst av henne... Føler meg litt overvåket og har frem til nå ikke vært veldig aktivitet her inne annet enn lesing, men nå gir jeg faen!!!

Oppfordrer herved alle svigermødre til å holde seg unna disse sidene, de er for oss som faktisk ER gravide!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du seriøs nå?? Huffameg, det mener jeg er ganske respektløst ja! Nei vet du hva, vær så aktiv du bare orker du Alvefjeset, det er hun som får refs for det i etterkant- ikke du!

Hadde min svigermor drevet å sneket her inne, hadde jeg faktisk bedt henne om å reise et visst sted, selv om jeg er veldig glad i henne... For her har hun da absolutt ingenting å gjøre! :P

Skrevet

Vet hun at du er innpå her? Kan jo hende hun er veldig nysgjerrig/bekymret over en graviditet generelt :) men er helt enig med deg om at det er sikkert veldig irriterendes og jeg hadde reagert på samme måte som deg. Du kan ikke si det til henne da, el blir hun veldig sint?

Skrevet

Hvordan vet du at hun er her inne?

Skrevet

Jeg vet ikke om svigermor er her inne, men min mor vet jeg leser her inne når hun lurer på noe.

Det er bare fordi hun er så bekymret og jeg ikke klarer berolige henne.

Men hun har jo ingen anelse hva nicket mitt er. Og jeg vet at hun kunne brydd seg mindre om hva jeg skriver.

Skrevet

Hei!

Du kan uansett ikke ta ansvaret for hva din svigermor holder på med; du kan ikke passe på henne eller nekte henne noe hun gjør, det er ikke din oppgave å oppdra henne. Leser hun så leser hun, slik er internet,,,,det er fritt.

Det du kan gjøre er å kjøre ditt eget løp å ta ansvaret for deg selv og dine greier:-)

Lykke til og kos deg :-)

Skrevet

luskende inne på hvem sin side, mener du ? det er jo internett og det er åpent for alle. i tillegg har man kallenavn, så jeg skjønner egentlig ikke hva du er stressa over. hvis det er så ille, og du i tillegg har fortalt henne nicket ditt, får du jo bare bytte det, å leve videre i fred. mest sannsynlig er hun bare nyskjerrig, og det er vel egentlig ikke det værste som kan skje. kanskje bedre at hun leser her, enn å spørre deg om hver eneste ting som faller henne inn?

det er jo tross alt ikke ditt forum, bare fordi du er gravid :)

om man søker på det meste på google, som har med praktiske ting, blir man veldig ofte henvist til slike mammasider. vet at kjærsten bl.a ofte har havnet på typ snartmamma.no osv, å fått vite mye som han har lurt på....

så ja :)

fred, frihet, smil og kjærlighet.

ha en fin dag!

Skrevet

Hver sin mening her, ser jeg.

Og for all del, det er lov!

Jeg har på ingen måte oppgitt mitt nick til henne, men skriver ikke meg opp på termin klubben, trenger ikke bare hjerneforsker for å skjønne nick da.

Hun sa like etter hemligheten var ute, at hun var innpå her rett som det var.

JEG liker ikke at hun henger her inne, ferdig med det ;0)

Håper dere alle har en fin søndag!

Skrevet

Skjønner deg godt Alvefjesen. Samtidig er det vel en god påminnelse om at en kanskje bør passe litt på hva man skriver. Kan være både kollegaer, gravide naboer og sjefer her inne...

Har selv tenkt å bytte nick, siden mitt er ganske avslørende. Hvertfall i kombinasjon med termindatoer og lignende.

Skrevet

uffa meg.. min svigermor er 73år og har aldri tatt i en pc så det problemet slipper jeg.. men håper de mødrene/svigermødrene som snoker inne her finner seg andre sider å henge.. dette er for gravide mammaer ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...