Gå til innhold

Hvor dyrt vil det bli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte å kjøre inn i en annen bil i går, så det kom en skrape langs bakdøren på den andre bilen, og en litt mindre dypere skrape på min bil. Hvor mye bør jeg regne med å måtte betale for den andre bilen? Har ikke peiling på dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må betale egenandelen på forsikringen din. Det dekker uansett den andre bilen. Kommer an på hvor godt forsikret du er om det også dekker skadene på din egen bil:-)

Skrevet

Lurer på om det ikke lønner seg å bruke forsikringen, siden jeg vil tape bonus da.. Så derfor jeg lurer på hva det vil koste, om jeg skal ta å betale det selv..

Skrevet

Jeg ble påkjørt bakfra (sto nesten stille) for noen få år siden, og tilsynelatende vard et bare en liten skrape bak på skjermen. Men det viste sge å være mer som hadde "flyttet på seg" inni. Det kom på 5-6000 kr.

Alt under 10 000 lønner det seg å ta utenom forsikringa. Bonustap og "prikker" hos forsikringsselskapet koster mye!

Skrevet

Kommer an på hva slags bil den andre var. Skrapa opp støtfanger på en gammel Mitsubishi i sommer og da ble det ca 10 tusen. Kjørte med lånt bil og tilhenger og tilhenger tok borti Mitsubishien. Ingen skade på vår lånte bil. Tok det ikke på forsikringa, for det ville ikke bileier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...