Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 hva gjør din mann for deg? er han flink med barna? Min er så herlig, vi har vært sammen i flere år, har vårt første barn på snart fire mnd og han er bare den hærligste! Han drar aldri ut på byen lenger fordi han syns det er mye bedre med hjemmelaget pizza og den lille familien hans rundt seg. Han blir sjeldent sur, og hvis det skulle forekomme så beklager han seg fort. Jeg får fot masssasje hver eneste kveld;) en ung pappa,g en nydelig kjæreste.
malingus Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Selv om jeg egentlig hater slike klisse-tråder, må jeg bare svare i dag... Jeg har jo også verdens beste samboer! Vi har bare värt sammen i litt over ett år, men han er virkelig fantastisk! Aldri har jeg mött en mann som er så åpen for å se ting fra nye vinkler, så tålmodig og så tolerant. Han har en måte å se verden og menneskene rundt seg på som virkelig imponerer meg og fyller meg med respekt. Han er også intelligent og lärer meg stadig masse nytt. Bra utdannelse (ikke at det er så viktig) og har en stabil og god jobb som han brenner for. Som person er han hjemmekjär og jeg har virkelig ingen grunn til å väre redd for at han skal väre utro eller noe. Han er en kjempegod pappa og en fantastisk stefar (som min datter virkelig elsker). Han ser det som en selvfölge å gjöre sin del her hjemme. Vel, han gjör vel minst sin del...! Og så er han veldig god på å lage mat! Han tilfredstiller alle mine behov som en kjäreste kan tilfredstille, og jeg ser virkelig fram i mot at vårt felles barn skal komme og gjöre oss til foreldre sammen. Så jeg kan bare si at jeg er takknemlig for at en så flott mann vil ha en som meg, selv om det gir han masse store utfordringer som de fleste sikkert helst ville värt uten!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Må nesten hive meg på her jeg også. Min elskede er fantastisk med oss. Jeg traff ham da datteren min var 6 mnd og han har vært en flott stefar hele veien. Og for en MANN!!!!!! Alt er bra mellom oss, til og med når vi krangler, hahaha. * Han henter meg uansett hvor jeg er eller hvor sent det er * Sender flere søte, romantiske og småkåte sms hver dag * Masserer føttene mine uten at jeg må be om det * Lager frokost til meg de gangene han jobber sent * Leker mye med barnet og skifter bleie med et smil Det er tusen ting jeg kunne skrevet her, men det blir så masse. Uansett, jeg er lykkelig og kunne ikke fått en bedre kjæreste. Heldige er vi.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Jeg må nesten trekke litt på smilebåndet til dere som har vært sammen med kjæresten 1 år og sier han er vedrens beste. Ting kan forandre seg med årene. Det gjorde min ex kjæreste. Vi var sammen i 3 år før jeg fant ut hvordan han var. Trodde jeg hadde fått verdens beste kjæreste, men så feil kunne jeg ta. Han var romantisk, følte meg som ei prinsesse, omtenksom, rett som det var kom det store blomsterbuketter på jobben, familien min elsket han, han var en enestående stepappa for mine to barn. Elsket å lage mat, en gud i senga etc etc...men vet dere hva? Alt fra a til å var løgn, det viste seg at jeg faktisk ikke visste hvem jeg bodde sammen med.. Så egentlig så var han nok vedrens verste kjæreste... Men nå har jeg selvfølgelig verdens beste;)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 Min samboer Står opp med barna hver helg. Tar de med ut på tur hver dag og er verdens beste pappa til barna våre. Han er aldri ute på byen, synes bylivet er noe stress, trives best hjemme med meg og barna. Har god jobb, tjener 1 mill året og er ellers både kjekk og smart:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå