Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Nå har den forbaska ungen vært syk av og på i 4 uker og det er feber og dritt! Jeg er våken med den himla ingen. Jeg VIL SOVE!!!!!!!!!! Jeg kløp henne i låret i sted når jeg tok henne opp av senga for 4 gang. Hun er dødstrøtt. Jeg og. Men sove skal vi ikke. For noe dritt! Og jeg kjefter og smeller og får jeg avlastning? Nei mannen bare ligger og sover. Kniper igjen øynene for å slippe å gjøre noe som helst. Det er lørdag og han skal ikke på jobb. Men han kommer til å si at han ikke gidder hvis jeg prøver å spør han. Også får jeg en mann som er potttesur også er vi alle sure også er det bare eddik og gall alt sammen. Takk. Nå kan jeg puste litt lettere.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Oi, SPØR du ham? Jeg begynte med å SPØRRE min mann om slike ting for 10 år siden. "Kan du stå opp med *babyen*?" - kan du vaske badet, kan du det ene eller det andre. Det plukket jeg fort av meg, nå heter det "det er din tur å stå opp nå" Klare rammer og rutiner gjør hele samhandlingen bedre forr oss alle. Klip heller mannen din i låret, han fortjener jo faktisk det, det gjør ikke barnet som har vært syk i mer eller mindre 4 uker.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Da går du inn til han nå sier du er syk opg han må stå opp så sover du så lenge du orker. eller så gjør du som jeg gjorde vi har besteforeldre i nærheten 2 søndager på rad sendte jeg sønnen dit og gikk og la meg da ble han snurt for jeg hadde sendt vekk unngen, men savrte bare at han sov til langt på dag og jeg var sliten å trengte å sove. etter det står hann opp når jeg ber om det.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 ?????? Er han sur fordi han har en familie, eller? Kjære tid, hadde mannen min blitt SUR fordi barnet trengte omsorg, og at den er vi to om, hadde jeg vurdert å klare meg selv, tror jeg-det høres veldig trist ut. Får han ikke lyst til å ta seg av sykt barn, og sliten mor hvis han er glad i dere, da? Håper han står opp og tar seg av barnet, slik at du kan legge deg¨på dagen, da. Eller at dere har besteforldre eller tanter og onkler i nærheten!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 eeeh, nå har den forbaska ungen vært syk???? Ja for det er ungens feil, det er noe ungen velger? hallo? Og hva mener du med at du kløp henne i låret? Med vilje? Stakkars unge. Du gir barnet til din mann og sier: vær så god, nå er det din tur. Så drar du ut, til veninne, til mor eller noe. Må ta ansvar han også.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #7 Skrevet 6. februar 2011 Sykt barn er veldig slitsomt, du hjelper ikke situasjonen ved å klype barnet. Hun kan ikke forklare eller forstå at pappa ikke hjelper deg slik at du ikke får sove. SNAKK med mannen din, lag en handlingsplan om det er annen hver gang eller hver tredje natt han tar en tørn så er alt bedre enn ingenting. Send far og barn på tur, besøk til mor eller noe. Send med MME hvis du ammer. Forklar at du må sove fordi dette går på helsen løs. Det å være foreldre handler om å sette barnets behov foran sine egne og det er veldig vanskelig å lære seg til å være nr 2.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #8 Skrevet 6. februar 2011 Hadde dette vært på småtroll, så hadde barnevernet vært nevnt 5 ganger allerede.. Ps: prøv å ikke klyp ungen din. Tipper h*n har det ille nok fra før siden hun er syk..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #9 Skrevet 6. februar 2011 Spør om hjelp fra familiemedlemmer og venner! Hva om du hadde vært alenemor?? Hilsen alenemor som får HJELP av familie og venner når jeg trenger avlastning (istedetfor å klype barnet mitt!!!!!). Fortell familien det du skrev i innlegget og jeg er sikker på at de omså tar seg fri fra jobben for å hjelpe.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #10 Skrevet 6. februar 2011 Jeg synes det er svært betenkelig å lese at du klyper og er sint på et barn som er syk. Du er ikke i stand til å gi det som et febersykt barn trenger, nemlig trøst. Du kan ikke la det gå utover barnet at mannen din ikke tar ansvar. Dette må du jobbe med før du skader barnet ditt. Man klyper ikke barn som ikke får sove og er sykt!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #11 Skrevet 6. februar 2011 er enig i det som blir sagt i kommentarene her.. er greit du er utslitt og trenger søvn, og skjønner godt at du trenger avlastning og det "klikker" for deg, men la nå ikke det gå utover et uskyldig barn !! er jo ikke h*n sin feil det ! ble vel en del gjentatt fra tidligere kommentarer, men blir litt forbanna når jeg leser slikt ! uansett, forklar mannen at dette ikke er bra for verken deg eller forholdet, og at han faktisk har en FAMILIE å har bare med å hjelpe til !
3 nøtter til Askepott Skrevet 6. februar 2011 #12 Skrevet 6. februar 2011 Hiv en bøtte med iskaldt vann på mannen din når han ligger å sover, så våkner han nok skal du se.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #13 Skrevet 6. februar 2011 Spør du han'? Dytt han ut av senga å si nå er det din tur!!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #14 Skrevet 6. februar 2011 klyper barnet i låret?????!!! Faen ikke god du heller da nei!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #15 Skrevet 6. februar 2011 Stakkars unge, ikke bare er den syk men får kjeft og klyping i tillegg. Skam deg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå