Gå til innhold

er så skuffet over samboeren min,,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

han klarer aldri å gi meg beskjed i god tid, for hva han skal i løpet av en uke. la inn et innlegg her for en tid siden, hvor jeg fikk et veldig bra svar. at jeg ikke kan nekte han jobb ting, men kan si ifra om andre ting når det gjelder venner, hobbyer ol.

f.eks nå i kveld, får jeg vite at han skal ut etter kamp(spiller kamper hver helg). så sier jeg at du er jo veldig trett etter hele uken, han har vært bortreist med jobb og masse annet. og at det er lite hyggelig for meg å være så mye alene hver helg, igjen. og at det er altfor sen beskjed. da skal han bare ta en to øl etter kampen som er ferdig 1930 og så komme hjem. og sette var svært viktig for så lenge siden han hadde sn med en god venn. hva skjer: etter at jeg er sint på melding, er han hjemme 0145. da var han på nachsp.

vi skal ha barn i mai,

han bor i min leilighet og bidrar lite.

er så skuffet jeg,

orker ikke ha sex med han mer heller.

sier mye i fra men,

uff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg forstår godt du er skuffet, men av det du har skrivd ned så virker det som dere er på helt forskjellige stadier i livet. Han lever sitt liv med kompiser, jobb og andre aktiviteter mens du planlegger fremover, noe som er en selvfølge og helt normalt når du venter barn. Om han ikke er med deg i planleggingen og ikke er innstillt på det nye livet så kanskje du burde få hjelp av noen andre i denne situasjonen, har du din mor i nærheten feks?

Jeg tror ikke det hjelper å `mase`på den andre parten om å ta hensyn, da blir det ofte flere konflikter.

Selv ville jeg tatt tak i situasjonen og sagt klart ifra om hva du ønsker og trenger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...