Gå til innhold

Et spm etter 3D ul vi var på ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på 3d ul tidligere i uka.

Er 27 fullgåtte uker.

Babyen lå ikke helt rolig, og likte godt å gjemme seg og snu seg bort.

Men ble en del bilder og filmer likevel, selvom d ikke ble så mange bra.

Herlige gullet i side profil fikk vi masse bilder av.

Når vi ser på filmene så ser alt veldig bra ut, og babyen er såklart verdens grommeste i våres øyne :)

MEN når h*n snur seg mot oss i få sekunder på noen av filmene syns jeg neseborene ser så store ut? Eller at babyen da ser rar ut, fordi nesen ser åpen ut og det er da veldig mørkt ved neseområdet..

Kanskje vanskelig å få dere til å forstå meg.

Nesa ser helt normal ut fra siden, og men på filmene så får vi ikke noen søt babynese forfra.. ?

Bare mørke flekker i neseborene, og de ser så store ut..

Er det bare pga vinkelen? Eller ??

Andre som har opplevd lignende?

Dumt av meg å henge meg opp i slik.. og jeg tenkte såklart ikke på å spørre der og da.. men ser det først nå etter vi kom hjem.

Håper og tror selvfølgelig at nesa til gullet vårt er helt normal og ikke åpen eller store nesebor.. men man begynner jo å lure litt på om det bare ser slik ut, på alle filmene hvor h*n snur seg mot "kamera" ..

Takker for svar. Og beklager hvis jeg virker pirkete, eller dum her nå ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke google litt, for å se andre 3D bilder som ligger på nett da ?

Skrevet

Du skal ikke bekymre deg for dette, de ligger tross alt i vann med ansiktet trøkt mot "veggene". Mange vinkler blir rare.

Skrevet

Jeg var på 3D ultralyd for litt over en uke siden, da var jeg 29 uker. Før vi startet med ultralyden advarte faktisk jordmor meg om at nesen kan se litt rar ut (og kanskje litt stor)! Det var tross alt en prematur baby nå. Ikke vet jeg hvorfor, men hun sa ihvertfall det.

Skrevet

Har liksom googlet litt, og sett på andre filmer ..

Syns ikke andre ser slik ut ;p

Men nå lå vårt gull med nesa ofte inn mot morkaken, så d kan jo være den var litt trykt ..

Ser jo ut som verdens søteste nese fra siden hvertfall, og man kan ikke se tegn til at nesa skal være veldig åpen foran eller med store vide nesebor .. når man ser fra siden ;)

Nei, vi får satse på at d bare er slik.

Å bare ser slik ut :) Gullet vårt er verdens fineste uansett såklart, men jeg begynte bare lure litt ..

Takk for svar:)

Skrevet

Ting blir ikke helt virkelighetsnært på 3Dul, ting blir litt i "vifteform". Det kan gjøre at spesielt nese og munn ser litt "brede" og rare ut.

Nesa til gutten min så også veldig rar ut på 3D, men den viste seg å være helt normal og veldig fin:)

Skrevet

Min så merkelig ut på de fleste 3D bilder. Profilen var fin, men med uhyggelige øyne.

Kom ut en perfekt gutt likevel;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...