Gå til innhold

Hvilken sang får deg til å gråte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

amazing - med janelle. en hyppig brukt sang på fødselsvideoer. jeg griner hver gang.

i tillegg blir jeg veldig rørt av Babel Fish' bidrag i årets Grand Prix, Depend on me.

Skrevet

U2 - With Or Without You.

Aerosmith - I Don't Wanna Miss A Thing.

Hi

Skrevet

Det er bare en sang som kan få meg til å gråte, Den fyrste song med Herborg Kråkevik. Den ble sunget i mammas begravelse...

Skrevet

Power of goodbye-Madonna.

Jeg hørte mye på den da det ble slutt med en gutt jeg var forlovet med, og når jeg hører på den vekkes mange minner:(

Skrevet

Rascal Flatts "Bless the broken road"<3<3

Skrevet

"The story" av hun som sang, men dessverre ikke kom videre i x- faktor. Den traff meg helt innerst:)

"Gabriella song" av ?

Skrevet

Gabriellas sång her og!

Og "den fysste son eg høyra fekk"

Skrevet

Ja, "den fysste sång", "Hverdagsliv", og når jeg selv forsøkte å synge "Lykkeliten" til min sønn da han var nyfødt og jeg skulle bysse ham i søvn. Det gikk overhodet ikke. :)

Hverdagsliv:

Skrevet

"When the children cry" (av White Lion?)

Skrevet

"Tears in heaven" av Eric Clapton.

Skrevet

Haha! Skulle forklare min spansktalende mann hva teksten i "den fyrste song" handler om. Klarte bare si en halv setning. Forsøkte flere ganger, men måtte bare gi opp, griner sånn. Min to år gamle sønn lurte på hvorfor jeg var så lei meg.

Gravidehormoner er en anstrengende ting. :)

Skrevet

Tears in heaven her også...med Eric Clapton...

Skrev sangen etterat hans 4 år gamle sønn datt ut av et vindu og døde...

Forferdelig trist sang...

Skrevet

"Mitt hjerte alltid vanker" får meg til å gråte, ikke fordi den er trist, men fordi den er så vakker. Mari boine synger den på samisk og tårene triller bare jeg tenker på det

Skrevet

Kris Kristofferson- Hall of Angels

Nils Loftegren- Little one Up

Skrevet

The band of horses - The funeral

jeg elsker denne sangen, men jeg blir så innmarig emosjonell ;p

Her er youtube link til de som vil høre ;

Skrevet

Her er det "den store dagen" med Benny Borg. Hahahaha... Og jeg trenger ingen gravidehormoner for å bli blank i øynene av den skal jeg hilse å si.

Synes bare det er så utrolig tirst med den gamle damen som har brukt hele dagen på å pynte så fint hjemme og dekke på kaffebordet med sitt fineste kaffeservise og bakt kake og alt ting. Og så ringer alle barna hennes etter tur og sier de ikke kan komme likevel for de tok feil av hvilken dag det var og kan ikke komme fra (man tar vel ikke feil av hvilken dag mammaen sin har bursdag vel... HMF!) Og hun bare sier at det kan hun jo forstå og dere må bare ta kontakt om det er noen ting for jeg finns jo her hver dag.

Så sitter jeg der å tenker på den ensomme gamle damen som aldri får besøk av noen og er helt alene i verden. Griner som fan hver eneste gang. Hahahaha,..

Skrevet

Flipside - Happy birthday

Har hatt en SA selv og syns denne er så trist, selvom den er om provosert abort

Skrevet

Bjørn eidsvåg - Eg ser

Ble spilt i begravelsen til bestefaren til samboeren min

Skrevet

"Jag vill alltid elska" av Carola

"Mockingbird" av Eminem

"In my arms" av Plumb

Skrevet

"Creep" av Radiohead og "Första gången" av Magnus Uggla får meg alltid til å gråte.

Mange flere også, men disse er verst;)

Skrevet

Happy birthday. av en eller annen rapper.

Jeg liker ikke den sjangeren innen musikke i det hele tatt. men sto på kjøkkenet og hørte på radioen en dag og så hørte jeg hva han faktisk sang om og da ble jeg rørt. tårene trillet..

og sånn har d vært hver gang jeg har hørt sangen i ettertid. noen so mvet hvem som synger den?

Skrevet

Kaptein sabeltans (kongen på have) Min avdøde sønn på 3 år sang den heile tiden. Hører jeg den så må jeg forlate det området.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...