Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Kom inn på sykehuset med 4 cm åpning og lå i varmt badekar til 7 cm. Da riene kom (skikkelig vonde og intense på slutten der...) visste jeg ikke helt hva jeg skulle gjøre. Jeg holdt tak i rørene bak hodet mitt og klemte til. Greit nok. Men jeg hadde ingen aning om hva jeg skulle gjøre med føttene. Spenne mot kanten når riene kom eller slippe føttene opp og slappe av i føtter og underliv (så godt det lot seg gjøre)? Jeg lot føttene flyte i vannet uten å spenne mot kanten og presse. Rett avgjørelse? Hadde mest lyst til å spenne føttene hardt mot kanten, egentlig...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 Ha ha. Ja, det gjorde han :-D Tenkte vel mer på om det hadde hjulpet på (og kortet litt ned på tiden) å spenne føttene mot...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #5 Skrevet 5. februar 2011 Med første satt/lå jeg i seng og spente fra med føttene mot sengekanten. Man gjør vel som man føler for.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #6 Skrevet 5. februar 2011 du, vet du hva, så lenge ungen kom ut og du levde over uten varige men, så gjorde du helt korrekt Men til neste gang så ville jeg ikke revet i ørene, de tåler ikke allverdens
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #7 Skrevet 5. februar 2011 Jeg kommer fra en rørleggerfamilie, så det tenkte jeg faktisk på der jeg lå. Jeg klemte rundt rørene så hardt jeg kunne, men rev/ ristet ikke i dem. Er ikke sterk nok i nevene til at det kunne skade... He he. HI
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #8 Skrevet 5. februar 2011 Nja... Jeg følte mest for å spenne hardt imot, men gjorde likevel ikke. Hadde en fiks ide om at det kunne motvirke effekten av riene... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå