Gå til innhold

Trenger litt oppmuntring......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 2 kjempe skjønne jenter, og jeg ble gravid med dem på første forsøk. Vi har vært enige om å prøve på nr. 3 og har prøvd siden minstejenta var 11 mnd. altså, 4 mnd. Kjenner på frustrasjon nå over at jeg enda ikke er blitt gravid. Rart med det, men når man forventer at det skal sitte på første eller andre forsøk og det ikke gjør det så kommer tankene om hva som er galt.

 

Jeg tror i utgangspunktet ikke at noe er galt, men jeg er 38 år, og tenker at det kanskje ikke er så lett nå når jeg er så gammel. Er et par dager til EL og jeg har laget en timeplan denne gang så mannen må bare "stå" når jeg sier det :-) Kjenner at om jeg ikke skulle bli gravid denne mnd. så blir jeg skuffet. Ikke kjekt å kjenne på det, blir liksom litt stressaktig nå....

 

Noen som har noen råd eller gode ord? Noen som har opplevd det samme? Kan det være en ide å ta kontakt med gynokologen min, og kanskje få noe hormon tabletter?

 

Tar i mot alle innspill .....:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig normalt at spiren ikke sitter ved de første forsøkene. Du har blitt lett gravid før, noe som tilsier at det ikke burde være noe problem for dere å bli gravide. Blir du derimot ikke gravid på over ett år kan du kontakte fastlegen din!

 

Hvor lenge ammet du? Det kan hende at kroppen din ikke har hentet seg inn igjen etter den forrige fødselen/barseltid/ammetid.

 

Forøvrig; 4 prøveperioder er ingenting! Du er nok bare bortskjemt;)

Skrevet

hehe... jeg har to planlagte barn, og begge krevde vel ca 12 måneder før det satt ;)

 

Ta det med ro, og ikke stress. Det er mitt råd :)

Skrevet

hehehe......jeg er nok litt bortskjemt ja....jeg ser den. :-)

 

Men det ligger litt baki der og svirrer at jeg er 38 år og ikke har tiden på min side, og ideelt sett så kunne jeg ønske å ikke hatt for stor aldersforskjell. Men man kan ikke få i pose og sekk, skjønner det.

 

Takk for innspill :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...