Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 når jeg fiser render det mensen ut av meg, hva sier det om meg ? er jeg ressurssvak eller ikke ??
k@roline Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2011 Rettelse: jeg er ressurssvak, siden jeg ikke har egen villa, jobber i staten, og itillegg sier hva jeg mener
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #7 Skrevet 5. februar 2011 Jeg synes det sier om deg etterhvert at du prøver litt for hardt.. Men deg om det.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #8 Skrevet 5. februar 2011 Rettelse: jeg er ressurssvak siden jeg ikke har egen villa, jobber i staten og i tillegg sier hva jeg mener . Sånn... nå virker du ikke fullt så dum.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #10 Skrevet 5. februar 2011 Tviler ikke på noen av påstandene.. Er du mor?? Stolt over alt du skriver? Jeg er ikke hårsår på noen måte, men synes dette virker litt harry, trashy og ja.. ressurssvakt.
k@roline Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #11 Skrevet 5. februar 2011 Prøver bare å "fucke " litt men sorry om noen ble så hårsåre.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #12 Skrevet 5. februar 2011 Du er ekstremt oppmerksomhetssyk frøken Karoline
k@roline Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #13 Skrevet 5. februar 2011 Ja er det, du vet vi som ikke har støtte fra NAV, eller ett eller annet syndrom som gjør at vi går på AAP, AAA eller hva pokker det heter vi sliter. Derfor trenger jeg oppmerksomhet
Lille-Pernille Skrevet 5. februar 2011 #14 Skrevet 5. februar 2011 Oj da.... Nå vet ikke jeg hvem du er eller hvorfor du velger å skrive som du gjør, men for meg så virker det påfallende som et skrik etter oppmerksomhet....
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #15 Skrevet 5. februar 2011 oooooog..DER kom Lille-Prippepernille! Kan vi ikke få lov til å ha det LITT moro?!?
k@roline Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #16 Skrevet 5. februar 2011 hehe flott noen gidder å kommentere... Vet du hva ? Nei jeg er ikke oppmerksomhet syk, DIB er for meg tidsfordriv som det sikkert er for mange her inne. Liker bare å få fram meninger . Tydeligvis treffer jeg med noe Men sant skal sies jeg er meg selv og ærlig :-P
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #17 Skrevet 5. februar 2011 Jepp! Tidsfordriv! Bra underholdning til min enmanns fest:-D
Lille-Pernille Skrevet 5. februar 2011 #18 Skrevet 5. februar 2011 Åh.... Sorry! Visste ikke at det var mange ressurssvake onanister på nett i kveld.... Party on!
Lille-Pernille Skrevet 5. februar 2011 #20 Skrevet 5. februar 2011 Åh.... Sorry! Visste ikke at det var mange ressurssvake onanister på nett i kveld.... Party on!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå