Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 så i går at det kom blank veske ut av brystet! må jeg kjøpe amme innlegg og bruke det alt nå? hva med bryst betennelse? fikk det ikke før 2 dager før fødsel sist......
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Fikk det for en uke siden jeg,og er "bare" 28uker.. ligger jeg på siden og det blir litt press blir bh'en våt ;( Har ikke opplevd dette ved de to forrige svangerskapene, så jeg lurer jo litt på om dette er normalt eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 Jeg husker ikke hvilken uke det var, men i begynnelsen av tredvetallet tror jeg det var. Da fikk jeg også litt blank væske. Men det ga seg etter noen dager. Om du trenger innlegg kommer litt an på mengden. Jeg hadde allerede kjøpt ull-innlegg pga at brystvortene var så såre når jeg frøys, men tror det hadde holdt lenge med litt dopapir/truseinnlegg for min del.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 Det var på tide. Jeg fikk det mye tidligere Helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå