Gå til innhold

tidlig å fortelle folk i uke 8?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At man er gravid, selv om man har sett spiren på ul frisk og fin ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det får bli opp til hver enkelt. Jeg har selv en regel om at jeg forteller min nærmeste familie og mine aller nærmeste venninner så fort jeg selv vet at jeg er gravid. Alle andre, inkludert familien til mannen min må vente til uke 13-14.

Skrevet

Hvorfor MÅ familien til mannen din vente og ikke din?

Skrevet

Utrolig sært at du kan fortelle til din familie mens mannen må vente med å fortelle til sin.

Jeg hadde aldri godtatt det!

Skrevet

Lurer jeg også på:)

Er mannen din tøffel og duskikkelig sjefete?

Virker slik

Skrevet

Sikkert forum troll... Hmmm vet ikke om jeg skal fortelle eller ikke...

Skrevet

Normalt ville jeg ventet til uke 12, men har du vert på UL og sett et bankende hjerte så er sjansene minnimale for at noe skal gå galt.

Så hadde det vert opp til meg, så hadde jeg sagt det :P

Forøvrig, selv har jeg kun fortalt om svangerskapet til svigemor, (er 6 uker på vei) ALLE andre må vente til uke 12 (mannen vet det selvfølgelig)

Så jeg er nok litt motsatt av nn høyere opp her som av en eller annen merkelig grunn synes hennes egen familie er mere verdt enn mannens :/

Skrevet

det må man bar se ann selv :) er du i et forhold og dere er enige om at dere bare skal fortelle, så hvorfor ikke :)

idag er jeg 11 uke på vei, og jeg er veldig sånn: det er jo bare 1 uke igjen, hva skal liksom skje på den siste uka :P mens sambo vil vente til uke 12 :)

men begge sin nermeste familie vet det og noen få venner av oss :) men er jo så glad og vil fortelle det til alle vi ser :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...