Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Hvordan ble kjolen??? Vuderer sterkt og kjøpe fra denne siden. Jeg har funnet min drømmekjole, men den koster skjorta i en brudeforetning.. Så ser jeg at jeg kan få den for rett over 1000 kr hos jk dress... Dette er ikke en "enkel" kjole men en kjole med masse detaljer, fluffy kjoledel og slep..Det jeg er redd for er at denne kjolen ikke kommer til og ligne på den orginale (vet at det er kopier de selger), siden det er så pass med detaljer på den... Noen som har bestilt sin drømme kjolen hos jk dress og blitt kjempefornøyde??? Selv om det var en kjole med masse detaljer???
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Jeg har bestilt 3 kjoler fra jkdress. Ikke brudekjole, men aftenskjoler. Er fornøyd med alle 3. Kvaliteten er kjempebra, men lengden på den ene kjolen ble litt for lang så jeg måtte få den sydd opp her hjemme. Jeg bestilte 2 kjoler ved første bestilling og de ble perfekt, når jeg bestilte neste gang (brukte samme målen) så ble kjolen litt for lang. Kostet meg 300 kroner å få den sydd opp her hjemme så det var absolutt verdt det uansett. Den ene kjolen har masse detaljer med påsydd mønster og "diamanter", det er skikkelig gjort og fikk kommentar når den var inne hos sydama her for å sy den opp at kjolen var av veldig god kvalitet og jobben var gjort skikkelig. Alle 3 kjolene jeg har er laget med 2-4 lag stoff og sitter perfekt på kroppen. De er tunge og ligger veldig fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå