Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Der røyk noen timer av mitt liv som jeg aldri får tilbake. Gud for en dårlig film. Noen som kan anbefale en skrekkfilm, som faktisk er skummel?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Jeg syntes den var dødskummel jeg da:) Hvilkn er din favoritt da, så kan jeg anbefale ut i fra det. Jeg er alt etende når det gjelder skrekk...bortsett fra zombie filmer, det blir teit
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 Jeg vet ikke hva slags filmer jeg liker. Blir i grunnen ikke skremt av filmer. Har forsøkt å se en del, og blir ofte skuffet. Jeg vet faktisk ikke hva som skremmer meg. "The Ring" var ikke så veldig skummel, men den fikk jeg litt puls av. Jeg tror jeg liker filmer der en venter på at noe skal skje, og som holder en på pinebenken litt. The Grudge (av alle dårlige filmer i verden) den var ikke skummel, men den hholdt meg på pinebenken. Den spilte på så mange klisjèer. Så da visste jeg at nå kommer det nå kommer det nå kommer det. når "det" kom, så var det ikke skummelt og jeg lo av den lyden ungen lagde, men jeg digget følelsen av å sitte å vente på det. (om dette hang sammen vet jeg ikke, for jeg er litt trett, he he)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 Ok, du har kanskje sett blair witch? Den topper listen for meg når det gjelder skummelhet. Men det er jo bitte litt lik paranormal activity i forhod til filming. Tha shining er en klassiker, samme med the omen og exorsisten. Eller hva med Amityville (den fra 80åra an gang). The others er en bra film med nicole kidman. Hmm, merkelig at jeg ikke kommer på flere filmer. jeg elsker jo skrekkfilmer:)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #5 Skrevet 5. februar 2011 The others har jeg sett, og den tror jeg faktisk skremte meg. The shining tror jeg at jeg såg i tenårene en gang, men ble ikke skremt da. Men jeg glemmer filmer så lett, så jeg kan glatt se den på nytt uten å huske en ting. Kanskje verdt et forsøk. Blair witch såg jeg aldri da den kom ut, men kanskje jeg skal gi den et forsøk til. Det er kanskje litt flere personer med? Filmingen var utrolig kjedelig på paranormal activity, men så var det lite handling også. Jeg kan godt se sånn type filming, bare det er skummelt det som skjer. =) Du får tenke ut en liste til meg til i morgen ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #6 Skrevet 5. februar 2011 Den var ekstremt kjedelig! Et eneste langt gjesp! Gud som jeg angret på å ha kastet bort tid på den...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #7 Skrevet 5. februar 2011 Utrolig kjip og kjedelig film! Nesten like ille som Blair Witch (den kunne kanskje vært ok om hun dama hadde sluttet å hyyyyyle i 2 sekund)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #8 Skrevet 6. februar 2011 Jeg så "Shelter" i dag. Den var knallbra og creepy
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #10 Skrevet 6. februar 2011 Jeg er en skrekkfilm ekspert og elsker å titte på den sjangeren. Her er noen dritbra skrekk og gru: The gravedancers. 1 ubesvart anrop. 2 ubesvart anrop. daybreakers. the haunting of red hill. the mirror. Det er lite som skremmer meg, men disse er absolutt verdt å se på.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #11 Skrevet 6. februar 2011 Noterer meg disse filmene. Jeg savner å bli skikkelig skremt av en film.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #12 Skrevet 6. februar 2011 Vil anbefale filmen "Them" som er basert på en sann histore i hm..Frankriket? Handler om et par som flytter til et hus litt øde, og blir jaget/skremt osv av noen som gjør innbrudd. Høres ikke kjekk ut men den er ganske kjekk syns jeg. De som gjør innbruddet og jager dem osv er 3-4 gutter fra 4 år og oppover
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #13 Skrevet 6. februar 2011 Nei man må nok ha litt fantasi og evne til innlevelse skal man bli skremt av filmer. Kanskje HI mangler dette.....
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #14 Skrevet 6. februar 2011 Jeg er ikke så flink til å leve meg inn i filmer nei. Fantasi har jeg ellers, men ikke i forhold til film.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #15 Skrevet 6. februar 2011 Kanskje er du som meg, og blir ikke skremt av spøkelser og gjenferd? Men skrekk eller thrillere som går i menneskelig ondskap skremmer meg voldsomt, fordi det er noe som faktisk kan skje. Man trenger ikke bruke fantasien, eller tro på overnaturlige ting for å bli skremt. Man vet at i den store vide verden er det garantert opptil flere personer som er i stand til å gjøre nettopp det man ser på film. (Også kan man jo lure på hva som ligger latent i manusforfatter og director som lager slike fimer f.eks...) Alle Saw filmene Hostel Ja, det var de jeg kom på i farten som virkelig har gitt meg varige mèn Finnes sikkert flere også.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #16 Skrevet 6. februar 2011 Den skumleste jeg har sett er The Descent! Kjempebra! Den er verdt å se.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #17 Skrevet 6. februar 2011 "The last house on the left" synes jeg var bra. Det er ikke akkurat en skrekk-film, men heller en thriller/grøsser vil jeg si. Verdt å se;-)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #18 Skrevet 6. februar 2011 Jeg er nok litt som deg 15:13. Jeg takler ikke filmer fra virkeligheten så godt. Saw har jeg faktisk aldri sett, har vel hatt litt fordommer mot dem tenker jeg. He he. Nå har jeg fått mange gode forslag her, så kanskje jeg og mannen skal prøve på en ny filmkveld i kveld. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå