Gå til innhold

Helvete samboer har solgt diamantringen min for 350 kroner!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle selge en dyrberg og kern ring jeg er gått lei av, ba kjøper om og overføre 350 kroner til min konto. I dag skulle samboer sende den til kjøper og tror dere ikke han har klart og sende min diamantring som har en verdi på nesten 12000 kroner til kjøperen:(((

Er kjempelei meg nå, samboer sier han ikke vet hvordan ringen så ut, men etter mine beskrivelser så tok han ringen som lignet det jeg sa. Tviler sterkt på at noensinne at jeg ser ringen tilbake med mindre det er et menneske som er ærlig.

Hadde dere returnert en ring som dere visste var sendt feil??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uffda:( jeg hadde returnert den jeg...

Skrevet

Jeg hadde returnert den ja. Håper du får den igjen.

Skrevet

Dere har jo adressen hvis ikke de retunerer den kan du politianmelde, ingen tvil om at de fikk feil ring.

Skrevet

Hva slags mann klarer ikke se forskjell?!

Og du sier du er nesten sikker, hva med å sjekke så du ER sikker?!

Skrevet

Hadde sendte ringen i retur jeg.

Men hvorfor pakket du ikke ringen selv?? Da hadde dere sluppet dette styret her, din samboer gjorde sitt beste og nå sitter han der og vet mest sannsynlig ikke sin arme råd.

Politianmelde noen som har fått feil ring i posten? Trodde det var selger sitt ansvar å sende riktig jeg.

Skrevet

hvis de har fått feil ring og er klar over det- må de retunere den, hvis ikke kan de anmeldes

Skrevet

Hadde aldri turt å la gubben sende en ring fra mitt smykeskrin.. Kunne like godt ha sendt en billig juksering til kr 29,90 han...

Skyld på deg selv, som ikke ordnet opp i det?? Men hvorfor selge en ring, (ja, du var lei av den) til 350 kr?? Var jo ikka akkurat noen sum som monner så veldig i lommeboka?? Jeg har dyrere "konfirmasjonssmykker" som like godt kan ligg der, som bli solgt for noen skarve hundrelapper...

Skrevet

Vet du, kan takke deg selv, og dere vet jo hvem som har kjøpt den, både adr. og kontonr. så det er bare å ta kontakt med de, men tror dette er et tulle inlegg, finnes vel ingen mann i verden som ikke ser forskjell på en ekte diamant ring og en stusselig dyreberg og ker n ring..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...