Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Kan man ha regelsmessige kynnere? Kjennes ikke som jeg trodde rier skulle kjennes ut iallefall. Føles som om det knyter seg i magen på en måte. Er dette kynnere? eller er det rier? Er på 5. kynneren nå, og har en gjennomsnitt på 11 minutter imellom hver kynner. Og de varer alt fra 14 sekunder til 34 sekunder.... Litt hjelp nå, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Jada, regelmessige kynnere er vanlig. De gir seg etter en tid eller om du tar en varm dusj eller legger deg ned og slapper av.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 Hvor langt er du på vei da? Alle kjenner ike riene like godt. Kjente ikke riene med eldste jeg,og med andre hadde jeg bare regelmessige kynnere. Men hadde styrtfødsel med begge to også da.. Ta heller tiden mellom ^riene¨^ litt framover,så får du se hva som skjer,er du usikker,så ringer du føden.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 Er 39 + 2. Hva skal jeg kjenne etter egentlig? Begynner å bli nervøs her :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå