Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 Cola og rom det da?;-P Hehe.. Neida:) HI
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 ren cola her også....så ikke denne helgen:-(
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #5 Skrevet 5. februar 2011 Grønn-te med sitron. Er forkjøla på andre runde for i år og er ikke helt fornøyd med det... sukk!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #6 Skrevet 5. februar 2011 Jeg spanderer neste runde tralalalalaaaa!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #8 Skrevet 5. februar 2011 "If you like Pina Coladas, and getting caught in the rain" HI
k@roline Skrevet 5. februar 2011 #11 Skrevet 5. februar 2011 Dirkker restene fra i går det vil si litt, rødvin av merket Marques de Caceras
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #13 Skrevet 5. februar 2011 Da gikk vi over til bacardi og cider! Skål! HI
Tokatter_USA Skrevet 6. februar 2011 #14 Skrevet 6. februar 2011 Jeg "rydder bort" akevitten fra julen Den flasken har vært veldig i veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå