Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Han er bortreist på jobbur denne helgen, og denne meldingen tikket inn nå; Jeg har det topp, mange trivlig folk her, og god mat og drikke. men nå gleder jeg meg bare aller mest til å komme hjem for å klemme på dere tre igjen! Savner deg, klem! Å hva han er herlig
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Han hadde sikkert dårlig samvittighet for noe.....
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 Så hærlig! Alltid godt med sånne mld:)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #6 Skrevet 5. februar 2011 Han pleier aldri skrive sånt til meg, men er nok preget av at det er så masse skilte kollegaer på hans arbeidsplass.... han syntes det er ille å høre om oppgjør og skitkasting og sånn... =) Og når de kommer ned i flaska har de en tendens til å snakke om slike ting! Man må huske å ta vare på det man har! Hi
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #7 Skrevet 5. februar 2011 Hehe ! Koslig da. Må si jeg pleier å få enda flottere meldinger av samboer. Han er verdens beste
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #8 Skrevet 6. februar 2011 Og nå kommer han snart hjem =) Gleder meg!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #9 Skrevet 6. februar 2011 "han pleier aldri å skrive sånt til meg" Hehe..JA du kan tro du har verdens beste mann, men han har som hu over her sier, sikkert dårlig sammvittighet for noe hvis han aldri bruker å skrive sånt til deg
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #10 Skrevet 6. februar 2011 Ja kanskje han har dårlig samvittighet for at jeg måtte ha syke unger hjemme hele helga uten å klage til han hi
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #11 Skrevet 6. februar 2011 Glad for deg! Sånn er min også Syntes synd på de som tror det alltid ligger noe dårlig samvittighet og sånn bak koselige meldinger har de selv alltid en hensik bak koselige meldinger? Savner de aldri sine kjære?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #13 Skrevet 6. februar 2011 Det er herlig å savne hverandre litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå