Gå til innhold

Sykepleiere, kunne dere datet en sykepleier???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sykepleier og vi var en gjeng som diskuterte dette på jobben. Overraskende mange som ikke kunne tenkt seg å date en sykepleier. Synes det er rart jeg, det er jo ikke så mange av dem, men de som er er som regel skikkelig bra karer synes jeg. Jeg er gift med en lege nå, men eksen er sykepleier. Jeg synes det var like kult å date en sykepleier. Hva synes dere?

(Bare spør fordi jeg la merke til at mange svarte sykepleier under tråden om minst sexy yrke).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kunne jeg :) Kommer mest an på kjemi, yrke er ikke viktig.

Skrevet

Jeg kunne ikke det. Passer ikke min personlighet tror jeg, kan nok bli for mye etikk og sansing:D

Min bedre halvdel er soldat og langt mer røffere i kantene noe som gjør at vi utfyller hverandre:)

Skrevet

Jeg synes faktisk de er noen skikkelig kjekke menn som er sykepleiere. Men synes kanskje det er mer attraktivt når de jobber i psykiatrien eller akutten o.l

Skrevet

Ja, jeg kunne absolutt datet en sykepleier.

Men om det skulle bli seriøst, så ville det blitt slitsomt. Å få hverdagen til å gå opp med barn og begge foreldre i turnusjobber er ingen lett kabal.

Skrevet

akkurat det er iallefall verre med en lege;-)

Hi

Skrevet

Nei, det kunne jeg ikke!

På lik linje som jeg ikke ville klart å date en lege, paramedic, hjelpepleier, bioingeniør osv...

Skrevet

Tja... Nå har jo jeg en flott maskinist da, så har ikke akkurat tenkt så mye på andre sykepleiere.

En stor ulempe måtte være å ha begge foreldrene som jobber turnus, det ville ikke vært bra.

Men hadde jeg vært singel og møtt en stilig type som tilfeldig vis også var spl så hadde jeg nok datet han :) Men ville nok foretrukket en med et annet yrke.

Skrevet

Hæ? Alle de yrkesgruppene er uaktuelle? Hvorfor det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...