Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Medlemskuppene gjelder fra 31. januar til 27. februar. Rabatten trekkes fra i kassen. Utvalget vil variere fra butikk til butikk. Som Coop-medlem sparer du penger på å bruke medlemskortet ditt. Du finner alltid gode medlemskupp i dine butikker. I tillegg kan du dra nytte av en rekke andre fordeler. Følg med i våre kundeaviser eller på coop.no for å oppdatere deg på hvilke medlemskupp og øvrige medlemsfordeler som gjelder akkurat nå. Denne uken kan du fylle handleposene med mange gode tilbud. For eksempel fem pakker Coop-kjøttdeig til bare 100,- eller tre poser Minde sjokolade for kun 99,-. I kundeavisen finner du også mange gode tilbud på skipakker for langrenn, twin-tip og carving – inkludert fri montering. Sjekk ukens tilbud på skipakkene her! Ikke glem å finkjemme ukens kundeavis for enda flere knalltilbud til lave priser! Husk morsdag på søndag 13 februar, vi har mange gode morsdagstips i kundeavisen. Med vennlig hilsen Coop Obs! Vinterbro Her kan du lese kundeavisen for uke 6. Har du problemer med linken over kan du bruke en av disse: HTML (lettere versjon) eller Acrobat PDF. Alt på ett sted Et bredt vareutvalg, lange åpningstider og gratis parkering gjør det enkelt å handle hos Coop Obs! Hypermarked. Alt på ett sted Medlemmer får kjøpeutbytte Som medlem i Coop er du medeier i ditt lokale samvirkelag. Jo mer du handler, desto større kjøpeutbytte får du. Du kan få kjøpeutbytte Coop Obs! Hypermarked - Points of Interest (POI) Coop Obs! gir nå nye og gamle kunder muligheten til å laste ned og oppdatere sin GPS med oversikt over samtlige 22 Coop Obs! Hypermarked i Norge. Coop Obs! Hypermarked på din GPS! Nyttige tips fra Coop Obs! Hypermarked Her finner du informasjon fra Coop Obs! Hypermarked Finn nærmeste butikk Ukens kundeavis Kundeavis på e-post Våre reklamefilmer Points of interest Coops matvaregaranti Kjøpeutbytte Du mottar denne e-kundeavisen fordi du er registrert som abonnent hos Coop Obs! Hypermarked. Du kan stoppe eller endre abonnementet her. Spørsmål vedrørende denne tjenesten rettes til [email protected]. Konfidensialitet og din sikkerhet Coops e-postabonnement for kundeaviser er en tjeneste som eies og drives av Coop Norge AS. Vi registrerer dine opplysninger og valg i en database som sender tilpassede e-postmeldinger til din e-postadresse og eventuelt til din mobiltelefon. Opplysningene som er lagret i vår databasen blir ikke distribuert til andre uten at du har gitt oss ditt aktive samtykket til dette. Du kan når som helst endre opplysningene vi har lagret om deg. Du kan også avslutte abonnementet når du selv vil. Vanlige spørsmål om konfidensialitet og sikkerhet finner du svar på her. Og Coops personvernpolicy finner du her. Du kan også sende eventuelle spørsmål til [email protected] Med forbehold om trykkfeil og utsolgt.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 Hei! Desverre ble barnevognen solgt i går. Mvh hilsen xxxx
k@roline Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2011 Sofaen vasker jeg ikke med glede men det trengs, ble sjokkskada av hva som lå under Barna sover søtt og jeg kjeder meg, drikker litt vin og slapper av Nyt maten din søtnos Gleder meg til å komme til Bergen
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #6 Skrevet 5. februar 2011 Hei Cathrine, Har du snakket med Emma på kundeservice .. .. eller kanskje en av våre andre trivelige medarbeidere? Hvis det snart er tid for å bestille nye linser, kan du ringe direkte til oss på gratisnummeret 800 84 600 så hjelper vi deg. Kundeservicemedarbeiderne våre har kontaktlinse- og brilleutdanning og besvarer villig spørsmålene dine. Du kan også gå inn på RefillExpress - med bare ett klikk henter du opp det siste linsekjøpet ditt. Takk for at du er kunde hos oss! Ta gjerne kontakt med oss om du har spørsmål eller forslag til forbedringer. Vennlig hilsen, Sofia Rehn LensWays kundeservice [email protected] Tlf.: 800-84-600
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #8 Skrevet 5. februar 2011 Heia ja jeg spruter som bare det, jeg sitter i skalt doggy style, klarer å holde til jeg for 2-3 orgasmer men da detter jeg bare sammen. De er så sinnsyk sterke. I kveld skal jeg ha prøve ut min nye lille sak. En Yooo vibrator. den ble jeg anbefalt og skal visst være heftig den også. Må ha litt avlasting fra MX eller så blir jeg helt ødelagt hihi Stor klem
Nattergalen:-) Skrevet 5. februar 2011 #9 Skrevet 5. februar 2011 Hei snuppa :-) Jeg er akkurat kommet hjem fra kveldsvakt. Har hatt en utrolig travel vakt så nå var det godt å sette seg ned i sofaen. Hehe... uff, kjedelig at du har måttet bruke dagen på å vaske sofaen. Kanskje ikke det du ønsket å gjøre på fridagen din. Nå er det snart mat her:-)
k@roline Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #10 Skrevet 5. februar 2011 Skål nattergalen er du klar til kos og nytelse :-P
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #11 Skrevet 5. februar 2011 Kjære kunde, Akkurat nå jobber vi med å flytte til et nytt lager, alt for at Gymgrossisten skal bli enda bedre for deg, og kunne tilby et større sortiment og raskere leveranser. Dette medfører at våre leveranser denne uken kommer til å ta lengre tid enn vanlig. Vi vil derfor kompensere med å gi deg et gavekort verdt 100 kr som du kan bruke ved ditt neste kjøp hos oss.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #12 Skrevet 5. februar 2011 Hei pa min kj?re ensom person! Mitt navn er Ekaterina, jeg er 28 ar gammel! Jeg soker etter den personen som ville forsta meg .. Jeg vil ha alvorlige hensikter, og alvorlige forhold .. Jeg onsker a finne kj?rligheten, onsker jeg a finne god person som jeg kan tilbringe hele livet mitt .. Hvis du er interessert i meg, skriv til meg! Jeg vil vente pa brevet ditt .. Sannsynligvis vil vi gjerne kommunisere sammen .. Ekaterina
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #14 Skrevet 5. februar 2011 personlig passord, så nei, det tør jeg ikke å legge ut.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #15 Skrevet 5. februar 2011 Hehe, greit det lille venn Min munn er lukket, og det vet du godt. Må si dette ble en kjedelig Lørdagskveld. Kan du ringe meg etter du har gjort deg ferdig med malingen? Regner med du blir stresset om jeg ringer deg midt i malingstyret:P Ellers så kan jeg stikke innom etter jeg har kjørt folka. Vet du når **** er hjemme igjen? Opp til deg frøken !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå