Gå til innhold

Venninner med barn og dine barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vennene deres som har barn, kjenner barna (barnet) dine barna til dine venner, og møtes dere av og til sammen og leker?

Jeg har en venninne med barn, omtrendt samme alder som sønnen min, og vi møtes så og si ikke sammen med barna. Jeg synes det er litt trist. at de ikke blir kjent. Har prøvd å få til noe sammen men det blir ikke noe til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør vi, men blir ikke tid til å møtes så veldig ofte.....Kanskje 2 - 3 ganger i mnd. Men de kjenner hverandre likevel selv om det er sjeldent :-=)

Skrevet

Vi møtes 2-3-4 ganger i uka. I helgene er vi (vi = jeg og barnet) ofte sammen med fetteren min, hans kjæreste og dere sønn som er nesten jevngammel med min datter.

Mine venninner har litt eldre barn, men vi møtes ofte og ungene leker masse sammen. Koselig:)

Skrevet

Joda, har to venninner med barn på samme alder, og vi prøver å treffes slik det kanskje blir naturlig for de å bli gode venninner etterhvert som de blir større:)

Det er selvsagt opp til barna - men vi har i alle fall tilrettelagt så godt vi kan:)

Skrevet

Dessverre treffes vi altfor sjelden, blir kanskje 1-2 ganger pr mnd og da synes vi det er deilig å bare være venninnegjengen uten barn.

Barna mine har sine egne venner i barnehagen og nabolaget, men de leker fint med venninnenes barn også når de en svært sjelden gang treffes.

Skrevet

Har ei barndomsvenninne med barn på samme alder som mine, vi møtes sammen med barn en gang i måneden. eller kanskje 2 ganger hver 3. måned. Så ikke så ofte, men ungene kjenner hverandre og liker hvernadre.

Ellers så er jeg jo blitt venninne med de andre mødrene her vi bor, og barna kjenner hverandre fra barnehagen og vi finner på ting sammen med barna. Det funker fint.

Skrevet

Min beste veninne har barn som er 10 år eldre enn mine. Hennes eldste er 16 og min eldste er 6. De er viktige personer for hverandre. En gutt på 16 leker selvfølgelig ikke likeverdig med jenter på 6 og 4, men de omgås og trives sammen. Det har sikkert sammenheng med at jeg er nesten like glad i de guttene som i mine egne barn og min veninne har det på samme måte med mine jenter.

Skrevet

Eg har ei venninna som har en gutt som e 1 mnd eldre enn mi eldste, og de kjenne hverandre godt sjøl om vi ikkje ses så ofte.. Jeg har flere venninner med barn, og vi møtes både m og uten barn, og barna kjwnne hverandre sjøl om de ikke ses så ofte :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...