Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Gravid på nytt allerede?? Synes ikke det er lenge siden hun fikk Vilma!!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Det utsagnet sier bare alt om ditt sexliv....
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 jeg har 14 mnd mellom mine og er ikke spesielt aktiv i senga
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 ho er vel ikke verre enn alle andre som får med 2 års mellomrom? eller er det bare 1 år kanskje? synes det er fornuftig jeg, at de får de på løpende bånd, om de skal ha flere, så kan de fortsette karrieren sin....etter alle fødslene...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #5 Skrevet 5. februar 2011 hun fikk barn i mai 09, så ganske normalt, håper hun puler ofterere enn det som vises på magen
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #6 Skrevet 5. februar 2011 Hahahaha! Dette var dagens Ja tenk, hun har pult 2 ganger på så kort tid. *dååån* Jeg må ha et usannsynlig begrederlig sexliv jeg altså, som har 5 år mellom mine barn. Syns i grunn litt synd på meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå