Gå til innhold

HAHAHA, jeg digger Truls Svendsen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fantastisk dans! HAHA-- LER

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var seriøst flink jo :)

Skrevet

me too:)

han var jo faktisk flink;)

Skrevet

Ja, han hadde jo skikkelig rytme! :)

HI

Skrevet

hahahaha jeg flira ihjel meg av han, for en komisk fyr..

Skrevet

Snakk om selvironi. Nei, dette trengte jeg :9 HAHA

HI

Skrevet

Knallbra fyr! :-D

Skrevet

Nei, er dypt uenig!

Dette har han stjålet fra Saturday Night Live! Opprinnelig gjorde Justin Timberlake dette sammen Beyonce i en sekvens.

Bare sjekk det på you tube!

Syns det er så utrolig kjedelig at norske komikere gjentatte ganger bare kopierer utenlandske komikere.

Skrevet

Samma om han kopierer vel?!

Han gikk på scenen med strømpebukse og "badedrakt"

Det holdt for meg. LOL

HI

Skrevet

nå synes ikke jeg dette kan sammenliknes med justin timberlake og beyonce da...de kan jo faktisk danse/opptre...så det var vel gjerne ikke et like komisk innslag?!?

Skrevet

Eeehhh, jo;)

Søk dette på youtube.com (ignorer den irriterende før reklamen;)

Beyonce & Justin Timberlake - Single ladie (With Georgian style)

Skrevet

Jo, i saturday night live er det bare tull og absolutt er komisk innslag. Har du aldri sett SNL siden du sier det?

Skrevet

jo, kanskje komisk sånt sett...men er jo ekstra morsomt når det kommer en "halvblaut" komiker som du ikke forventer har rytme i det hele tatt!

Litt mer overraskende at han var god ift timberlake og beyonce....

Skrevet

blææh den med beyonce og justin timberlake var jo bare tam da...artigere med truls...

Skrevet

Truls er en trist komiker med manglende evne til å finne på eget materiale.......

Skrevet

kan ikke vi som syns det var morsomt får lov til det da, driter vel i hva alle dere andre mener om det...finn på noe annet da vettu....!

Skrevet

Jeg digger Truls, og det har jeg gjort helt siden han begynte å dukke opp i senkveld. Fyrn er bare fantastisk.

Skrevet

Så det er kun lov å lovprise Truls i denne tråden?

Må jo tåle at noen her inne er uenige, Ingen som har sagt til deg at du ikke får lov til å mene at han er morsom! Men noen mener han er mindre flink.

Jeg syns det er feks kjedelig å se gang på gang innslag av norske komikere hvor de gjør materiale basert på andres arbeid og ideer.

Harald Eia er en annen fyr som har blitt "busta" på dette tidligere.

Det hadde vært mye kulere om Truls gjorde noe lignende, men som han faktisk har kommet på selv, lagt litt tankearbeid i og fremført med samme innsats. Men det blir liksom litt flaut når det er tydelig at han kopierer andre.

Skrevet

JEG ler av Truls Svendsen, og jeg driter i om han kopierer, for for MEG er dette nytt og morsomt!

Gidder ikke grave etter lignende ting som andre har gjort...

Mye annet han har kommet på selv. Noen plasser må man jo få tips til morsomme innslag, selv en erfaren komiker trenger kanskje det!

HI

Skrevet

Kanskje det var en parodi på det Timberlake og Beyonce gjorde da? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...