Gå til innhold

Anyone? Planer om Legolandtur

Anbefalte innlegg

Skrevet

til sommeren, men får helt bakoversveis av prisene.. Noen som har gode tips (og erfaringer) på bosted ikke altfor langt unna legoand i fellesferien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sommerhus kan du jo lett få til en billig penge 5-6000 for en uke er jo ikke så ille. Og avstandene i danmark er små :o)

Ellers kan jeg jo tipse om at årskort på Bonbonland koster 349 kr pr pers. Da får du halv pris på billettene i legoland og løveparken. Gratis (eller var det halv pris?) inngang til djurs sommerland. Så skal dere en liten rundtur kan det være lønnsomt. Årskortene gir også gratis inngang til Tusenfryd!

Skrevet

Oj gir årskortet til bonbon land gratis inngang til Tusenfryd???

Skrevet

Jepp :o)

Vi kjøpte årskort på bonbonland i fjor til 299 kr og var på Tusenfryd sikkert 10 ganger senere på høsten. Genialt :o)

Skrevet

Der så det flott ut! Vi synes 1 time er litt i lengste laget, har som kriterie max 30 min. ca, så da stiger visst prisene. Skal ha 2 dager i Legoland (eller er ikke det nødvendig).. Og må ha 3 soverom pga reiser m en annen familie. Fant noen hus til rundt 6500 som oppfyllte kriteriene, så vi har noe!

Skrevet

Må man til bonbonland for å kjøpe det årskortet? Er jo veldig dyrt om en skal kjøre til sjælland for å kjøpe kortet, da går vinninga opp i spinninga!

-til opplysning så må du ut med bompenger om du skal fra jylland til sjælland. Prisen er 440,- tur/retur... pluss en god del bensin om du ikke uansett skal den veien altså!

Skrevet

vi var i legoland når jeg var yngre, vi var der kun 1 dag å det var helt greit. ja de husene er 3 soverom eller det blir vel 1 soverom å 2 sovealkover da..

Skrevet

Jepp du må dit for å kjøpe de. Er dere mye på tusenfryd da? I såfall vil det jo lønne seg nesten uansett hvor lang kjøreturen blir.

Skrevet

Nei... snuppa er 5 år, så ikke noe stort behov for mange tusenfrydbesøk. Vi pleier igrunn å få noen gratisbilletter til tusenfryd på våren og den dagen vi er der kan man kjøpe en billig dag2-billett, så max 2 besøk dit ila. sesongen!

Skrevet

Gratis inngang med bonbonland sesongkort i sommerland i bø også ;)

Skrevet

Lalandia ligge 5-10 min gåtur fra Legoland, og der har de badeland m.m. Vi var der i fjor, og alle stortrivdes!

Skrevet

vi bodde i telt i pinsen:-)

Knalltur, færre menensker-og noe billigere

Skrevet

jo, beliggenheten er nydelig, men prisen er stiv! Vi skal være en uke i dk. Så at de hadde pakketilbud på lalandia for 2 netter til over 5000.. er billigere å dra en uke til syden om vi skal være 1 uke til de prisene der!

Skrevet

Vi var der ikke i juli da, men siste uka i juni..og for det største huset, søndag- lørdag, betalte vi ca 15000kr..og hadde 4 soverom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...