Gå til innhold

Blødninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 6 uker på vei og har blødninger. Jeg har fortsatt ømme pupper og mensmurringer. Ikke vondt i magen og blødningene kommer nå og da. Var hos legen forrige uke og skal dit igjen til uka. Han mente jeg skulle kontakte legevakt hvis blødningene ikke gav seg i helga. Jeg føler ikke det er noe vits i siden jeg skal tilbake til uka. Og vil mest sannsynlig bli henvist til tidlig ul da, etter det legen sa.

Men, når jeg har disse murringene som kommer og går, kan det være et godt tegn? jeg kan ikke være hysterisk, men er greit å forberede seg. Føler meg ikke gravid, men murringene er der nesten hele tiden. Erfaringer med at alt er bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du bedt om å kontakte legevakta, så bør du nesten gjøre det mener jeg. Hatt det lignende som deg selv, men jeg tengte som deg, skulle jo til legen innen få dager, så hvorfor "stresse" med det, hadde kramper/murringer nederst i magen. Når jeg kom til legen hadde jeg fortsatt blødninger og veldig til smerter i magen, tidelig UL viste at hjertet aldri hadde startet å slå og kroppen klarte ikke skille ut embroyden, så måtte fjernes med sykehus hjelp.

Jeg lærte mitt for å si det slik, greit nok at de ikke får gjort så mye, men legen sa at om jeg hadde hørt på han, og dratt på legevakta, hadde jeg sluppet smertene jeg kom til han med.

Skrevet

Men jeg har ikke smerter. Og det er lite blødnigner, bare litt av og til, og friskt blod. Kjenner bare disse murringene som jeg hadde i forrige svangerskap også. Mannen er ikke hjemme i helga og jeg vil for det første ikke gjøre dette uten han, og jeg vil heller ikke styre med å fikse barnevakt og forklare hvorfor. Jeg har ikke bil heller så blir så mye styr.

Men jeg lurte mer på om det var mange som har opplevd at det har gått bra VS at det ikke har gått bra?

Takk for svar 22:08

HI

Skrevet

22:08 her, jeg fikk ikke smerter før dagen før legetimen min, men da var de vonde. Er jo en grunn til at legen ber deg dra på legevakta om du ikke slutter å blø, det kan jo være morkaka det er noe med eller lignende også, trenger ikke være SA/MA

Skrevet

Men blødde du hele tiden? Jeg blør bare litt med ca en dags mellomrom. Så er derfor jeg ikke har lyst til å styre av gårde for dette. HI

Skrevet

Som jeg skrev over her, jeg hadde det som deg, altså, blødningene kom og gikk

Skrevet

Tror jeg venter jeg. Har hatt det sånn i over en uke nå, skal vel klare tre dager til, så lenge jeg ikke får vondt,da reiser jeg. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...