Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Litt rart spørsmål, men...: Er det noen her eller kjenner du noen som angrer på at de ikke betalte for og tok tidlig ultralyd i svangerskapet slik at de kunne oppdaget at barnet hadde kromosomfeil? Mener spørsmålet er rart i den forstand at man angrer jo ikke på et barn man har født og er glad i. Men man kommer ikke utenom at en sikkert har tenkt tanken... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå