Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Er student og har vært det i noen år nå. Jobbet i helger og ferier, men er nå sykemeldt pga av bekkenløsning. Hvordan regner de sykepenger til meg?? Har fortsått at jeg har krav på noe men.... er heelt grønn på det her:(
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Hvor lang tid er det mellom siste vakt og sykemeldingen?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 ca. 14 dg, ikke noe mer...men får nok sm tilbake til den datoen om jeg vil da legen lurte på dette, men jeg sa at det sikkert gikk greit fra "dags dato.."
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 Hvis det er mer enn 14 dager mellom forrige vakt og sykemelding har du ikke rett på sykepenger. NAV godtar ikke tilbakedatering. Så sykemeldingen din vil kun bli godkjent fra den dagen du kontaktet lege.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #5 Skrevet 5. februar 2011 8 dager, sjekket nettopp. men hverdan regnes det, vet du? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå