Gå til innhold

Privat UL i Trondheim. Raskt å få time??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vert på det og fått time ganske så raskt? Håper på å få ringt på mandag og få time på fredagen samme uke. Er bare da samboer kan.. Ser at på ultraportalen så har de ikke timer på fredagene, hva med medicus, eventuelt noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg var på Privat UL på Heimdal på torsdag. Det kosta 850 kroner, og det tok ikke lange tida før jeg fikk time:)

Satt igjen med en kjempepositiv opplevelse. Gynekologen der er virkelig flink, og veldig hyggelig. Anbefaler det virkelig... Hun holder til på Heimdal helsehus, og heter Kristin Offerdal.

Lykke til! :)

Skrevet

heihei

Jeg har vært på både Medicus og på Heimdal til Kristin. Begge stedene har kort ventetid når det kommer til tidlig ultralyd:)) Fikk velge selv når jeg ville komme inn:) På Medicus (hvor jeg var sist) fikk vi en meget hyggelig gynekolog som tok seg gooood tid til å forklare alt hva vi såg, og en haug med bilder hjem:)

På heimdal helsehus koster det 850,-

På Medicus koster det 900,-

Så ikke store forskjellen:)

Skrevet

takr for alle svar :) skal ringe i morgen.. fikk du like mye bilder med deg hjem fra heimdal og?

Skrevet

Er det 3-d ultralyd på Heimdal eller vanlig? Fikk du med deg bilder hjem? Hvor langt er du kommet i svangerskapet? Tok du innvendig eller utvendig ultralyd? Vurderer sterkt å ta en ultralyd jeg også men er jo ikke så mange uker til den vanlige ultralyden.... Spørsmålet er om man klarer og vente sååå lenge. hehe

Skrevet

De har 3d ultralyd også på Heimdal.

Du kan sjekke ut siden her : http://www.kristinofferdal.no/

Jeg tok innvendig UL, og syns det var veldig greit. Var helt imponert over alt vi fikk se :) Bilde fikk vi selvfølgelig med oss hjem ja:) Kjempe bra bilde! Vet ikke om det var meg du skreiv til, men jeg svarer no alikevel.. Hehe.. Jeg er 11 uker på veg! Hva med deg?

Skrevet

InLove , var det en mann du var hos på medicus? fikk time der på tirsdag i neste uke, var fullt uka her :P om det var han, er han grei? hehe Jeg blir da enten 9 eller 10 uker.

Skrevet

Hei lilledotten. Jo det var deg jeg skrev til. hehe Glemmer å skrive navn.... ammetåke allerede kanskje. Jeg er 12+4 i dag. Vurderer sterkt en ultralyd jeg også for nyskjerrighetens skyld. Eier jo ikke tålmodighet så usikkert at jeg klarer og vente til den vanlige ultralyden ja. hehe Har aldri tatt 3-d ultralyd med noen av barna tidligere. (ikke så rart heller da dette er ganske nytt) men har veldig lyst til det denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...