Gå til innhold

Utrolig travelt med tvillinger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kjekt å finne denne siden!

Mine jenter er nå 4 1/2 mnd - og tiden fram til nå har ikke levd opp til mine forventninger......

Har en gutt på 2 år - og han va snill som et lam da han var baby. Sjelden han grein, sov godt, spiste godt og likte å ligge alene og ikke minst likte han å ligge i vogn.

Jentene mine har hatt kolikk, de hate å ligge i vognen, har ikke likt å ligge alene(går bedre nå), de sove dårlig på dagtid og vil ofte ha mat på natten..... De kreve mye!! + må jeg gå til fysioterapaut og kiropraktor pga at de er skeive i kroppen...

Jeg fullammer begge to - og har hatt brystbetendelse med veldig høy feber 3 ganger....

Men det som sårer mest er vel at faren ikke føler at han har fått noen bånd til de...(han jobber mye og er sjelden hjemme før i 6tiden. Jeg legger jentene i 7tiden)

De er ofte suttrete på kvelden - så han orker ikke ta de da... E liksom eg så har melken og som klarer best å roe de...

Nå begynner heldigvis ting å snu seg sakte men sikkert- begge to smiler, snakker og ler masse. Kjenner at jeg virkelig forguder de, men det er bare så travelt... Har en veldig aktiv 2åring som også krever mye!!

Får heldigvis hjelp 1-2ganger i uken av mine foreldre.

Men går hele tiden å gleder meg til at de blir litt større....

Off - vett ikke helt ka eg ville fram til med dette innlegget... Måtte bare få ut litt frustrasjon.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan med rette glede deg til de blir større.

Mine tvillinger er 1,5 år nå. Og det er en ren fryd. Alt er så mye lettere nå.

Jeg har også en gutt på 3,5 år og det er så gøy å ha 3 barn som er så tett i alder, de har virkelig glede av hverandre.

Jeg synes det er flott at tvillingmødre tør si noe om hvor tøft ting virkelig kan være til tider. Og skulle ikke dettte være rette forum for det kanskje. Er det noen som forstår deg så er de oss som bruker dette forumet. :o)

Lykke til videre. Ting blir bare lettere fremover.

Skrevet

Alltid godt å få ut litt frusterasjon.

Mine tvillinger er snart 8mnd gamle og jeg føler alt går så mye lettere den dag idag, og gleder meg til de blir større for da blir det nok enda lettere, ettersom de har så stor glede av hverandre og lærer seg å vente på tur :)

Tvillinger sies at det er tøft, TØFT!; de første mnd, men etterhvert så blir det bare lettere og lettere, og litt motsatt til dette med 1barn. Og det kan vel kanskje glede litt.

Uansett, så er det fint syns jeg også at en kan få ut litt frusteransjon av å til, for det er ikke bare bare med tvilliner hele tiden.

Lykke til videre, du skal se ting blir lettere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...