mamma.for.2♡ Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Hei. Jeg lurer på om noen har erfaring med Emmaljunga sine bilseter? Har lest på nettet på div forum o.s.v at den fikk stryk karakter, men er dette gammelt nytt som nå er blitt endret på? Evt. så kunne jeg ha tenkt meg en MaxiCosi stol, eller Britax babysafe stol, men så er spørsmålet om dette går an å feste på Emmaljunga sin barnevogn med evt. en adapter? Noen som vet??? Erfaringer? Takker for hjelpen!
Nat27 Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Tror ikke Emmaljunga sitt bilsete i og for seg er noe galt i, men jeg vet at de sluttet å produsere/trakk tilbake basen som står i bilen i 2010. Setet var rett og slett ikke godt nok festet i basen. Emmaljunga sitt sete kan festes med seler i bilen, og da er det sikkert en ok bilstol. Emmaljunga gikk videre inn i et samarbeid med Britax, og produserer nå adapter slik at du kan feste Britax bilstol på Emmaljunga understell. http://www.emmaljunga.com/no/Bilstoler_for_barn/Adapter_til_Travel_System-585.html
mamma.for.2♡ Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2011 Takk for svar Jeg har undersøkt litt til no, og funnet ut at Britax babysafe SHR er stolen som kan brukes på adapteren som er produsert for Emmaljunga sine vogner... Andre Britax stoler vil ikke passe... Ikke bare bare altså... Ikke lett med alt dette utstyret som skal til med disse små...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå