Gjest Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 jeg prøver å finne på alt som skulle vært gjort i huset etter endt arbeidsdag, men synes tiden går sååååå sakte!! har vært kvalm noen dager nå og våkna i dag med "hoven" hals og skikkelig hodepine. er enda 9 dager til mensen men måtte jo ta en test i dag( billig-test strimmel)!! var jo selvfølgelig negativ men den SKAL bli motsatt før 14-15 februar ) håper mange får ei gladmelding før mnd er omme :-D ♥
Underveis --> Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Tenker jo på det hver dag, men prøver å ikke kjenne etter så mye symptomer. Etter at spiralen forsvant, så har livmora mi vært mye mer aktiv enn den var tidligere. Før kjente jeg jo hverken det ene eller det andre, mens nå så kjenner jeg eggløsning, at kroppen bygger seg opp til den og at el er over. Har IKM den 16. og som i forrige pp så kjenner jeg det drar og strekker seg nedi der, men er tydeligvis ikke tegn på noe som helst. Skal følge litt med på utfloden, for jeg husker jeg hadde hvitt utflod helt frem til IKM forrige gang, noe jeg ikke pleier å ha. Ellers går nå dagene ganske fort, egentlig. Med full jobb og en på snart 2 som er som en liten virvelvind, så går det mest i det ;-)
Gjest Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 DETTE er en måte å få tiden til å gå på, haha... og samtidig skåne omstendighetene for all babymaset .... lol.... Jeg kan også teste fra 13.feb og utover, har ikm 17.... TIDEN STÅR STILLE og jeg blir snart gal i hodet. Men har denne gang bestemt meg for å IKKE se etter syptomer.... eh.... lykke til
Gjest Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 æ bruker tiden til å kaste bort tester.... tester selv om jeg VET det er for tidlig..... ellers så er jeg en mester i å lete etter symptomer... :-) når jeg ikke gjør noe av dette... ja da gjør jeg ting i huset som jeg har utsatt for at jeg er lat... har i dag rep noen klær, samt sortert klær.. tenke å sy meg en thights i ettermiddag... gravidthights... i håp om at jeg får bruk for den snart...
Gjest Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 hei gromjenta hvordan går det? har du tatt noen flere tester?
Gjest Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 Hei tok jo selvfølgelig test i dag :-P måtte jo se om de funka enda...!! men det gjorde de visst ikke for det ble ikke det resultate ville ha!! enn du da? jeg skal prøve igjen onsdag siden mensen skal komme fredag fant ut at jeg skulle ha før enn det jeg trodde så det var jo bra så jeg slipper å gå å vente en hel uke!! :-D dette SKAL gå bra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå