Gå til innhold

Har bursdag imorgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har vi hatt kakebesøk... koselig det:-)

Men begynne å bli litt lei av å måtte gjøre alt selv...

Jeg må rydde hus, bake og gjøre det meste før eg etter besøket.

Det gjør meg fosåvidt ingenting, er min bursdag og jeg som vil ha besøk.

Men av og til hadde det vært kjekt å bli oppvartet litt; sto opp til frokost, slippe å lage middag.. små ting..

Virker som jeg er eneste i vennegjengen som er sammen med en som ikke gidder å gjøre noe ekstra for sin kjære.

Ja, jeg synes det er sårt, men forventer jo ikke "gull og grønne skoger"

Er bare så lei av å høre ukesvis i forveien; Ja du har jo bursdag, faen da må jeg jo kjøpe gave.. hva ønsker du deg? Du er så vanskelig å kjøpe til" For det første jeg er nok verdens letteste å kjøpe til.. jeg har mange ønsker som jeg også har skrevet opp... uansett, hvis han hadde hørt etter når han spør, så ville det jo ikke vært så vanskelig..

Poenget er jo at han lager så stort nummeret av at han må kjøpe noe til meg, og jeg synes ikke det er kjekt, noe jeg også har sagt til han.

Vet ikke om han har dårlig samvittighet i dag, men han er veldig ivrig etter at jeg skal finne på hva jeg vil gjøre imorgen! Vi har lite penger akkurat nå, så slike "luksus" ting tenker jeg ikke på, selv om jeg har bursdag.. han er så ivrig at det er plagsomt..

Mannen til en venninne av meg er helt fantastisk.. Sist bursdag tok han henne bare med i bilen, sa ikke hvor de skulle. Stoppet på en restaurant og spiste lunsj, så fortsatte de til et spa-sted, hvor han hadde bestilt halv spa dag! Han kommer med blomster når hun minst venter der - han er rett og slett veldig romantisk og veldig veldig omtenksom. Jeg tenker at det er ikke mange som han, menen mellomting hadde vært fint....

Er ikke gøy med bursdager lenger, føler meg bare til bry - selv om jeg må gjøre alt selv....

Er det for mye å be om litt omtanke når man fyller år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør som meg, gi f... i din egen bursdag, ikke lag kake, ikke be folk, ikke en gang nevn at du har bursdag snart.

Snart vil mannen din glemme at du har bursdag og du vil slippe å være misfornøyd med alt han ikke gjør. Her tok det 2 år, nå nevner ingen bursdagen min og det føles som en befrielse.

På selve dagen min sørger jeg for at det ikke er middag i hus og at jeg er borte hele dagen. Mannen må da ha med barna å handle og lage middag og ta oppvasken selv (det værste han vet)

Hva jeg gjr på bursdagen min, jo, nå skal du høre. Manikyr, pedikyr, fotpleie, massasje, frisør og ellevill shopping KUN til meg, også spiser jeg en nydelig 3-retters før jeg reiser hjem til den gode senga mi.

Når jeg våkner dagen etter, blid og fornøyd sier mannen, du hadde bursdag i går du, hadde du ikke? Joa, 1 år til neste gang. Når mannen har reist på jobb koser barna og jeg oss med god mat og kake :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...