Gå til innhold

Nå er mannen sur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...fordi jeg har vondt i hodet og føler meg dårlig og ikke vil ligge med han...

Hva skal jeg gjøre da? Tvinge meg selv til å gjøre det? Da mister jeg rett og slett lysten lenge etterpå. Ja det har skjedd mange ganger før. Og nei, jeg får ikke lyst etter hvert når vi kommer godt i gang heller.

Og det er heller ikke sånn at det er sjelden det skjer. 2-3 ganger i uka, og det er ikke dårlig når vi har 3 små barn, og det blir lite søvn pga en baby som våkner OFTE og skal ha pupp..

Måtte bare få ut litt, ble litt irritert her nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orgasme hjelper mot hodepine så kjør på :-)

Skrevet

Ja det fungerer faktisk bra mot hodepine..

Selv er jeg ikke så lysten på sex jeg heller.. Pleier vel heller å mase litt på han for at han skal bli ferdig :P

Skrevet

Men det dreper sexlysta mi for lang tid framover! Han klarer å vente til i morgen! Er ikke sånn at det er lenge siden sist, så det er ikke synd i han :P

Skrevet

TA og gi han en blow job

bare sånn uten videre han kommer sikkert som ett skudd og du for fred

Så når han er slokna kan du heller onanere og kose deg litt selv

Skrevet

Uff.. det må da være turnoff for han! Jeg bare tenker at jeg er redd han syns det er slitsomt å holde på med meg så lenge etter det er gått for han, at det blir turnoff for meg (det var en lang og merkelig setning...). Tar seriøst laaaang tid med meg!

Skrevet

Hehe, nei har jeg ikke lyst gidder jeg ikke med meg selv heller! Er det bare hos meg hodepine dreper all lyst eller? Har bare lyst å ligge på sofaen å daffe..

Skrevet

Fy fasan for en mann... sur for å ikke få sex.

Hva med litt forståelse?

Hadde klikka hadde min mann vist at han ble sur pga at jeg ikke ville ha sex. DA hadde det blitt lenge til neste gang... snakk om turn off!

Skrevet

Gi nå mannen litt fitte da

Herregud, han finner seg jo bare en annnen hvis ikke

Skrevet

Ta deg en paracet og en ibux + et glass vin,også kjører du på ;) Blir du ikke "klar",så har dere vel babyolje tilgjengelig?

Ha en fin lørdagskveld/natt!

Skrevet

Du får be mannen din ta seg et runk i stedet!

Jeg hadde blitt temmelig grinete om min samboer ble sur fordi jeg ikke hadde lyst eller orket av forskjellige årsaker.

Man skal ikke tvinge seg til å gjøre det om man ikke har lyst. Man får ikke så mye glede ut av det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...