Gå til innhold

Har så lyst å tvangsklippe heavyrockere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn som de på MGP, susperia, nå.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min venninne som er heavyrocker selv pleier å si at det er flott at noen tør å skille seg ut. Ja jøss, skille seg ut my ass, de er jo like alle sammen.

Når det er sagt synes jeg faktisk susperia er kjempeflinke selv om jeg ikke egentlig liker sjangeren.

Skrevet

He he ta stemmebåndene og når du først er ute med saksen :) missbruke stemmen slik. :)

Skrevet

Ja, alle må ha akkurat samme smak som deg.

Skrevet

Ååå din surpomp 20:52. Enig. Har lyst å snike meg inn på en og ta et jafs med en stor saks

Skrevet

Jeg tror av en eller annen grunn at det hadde føltes litt rart om en gruppe som synger slik hadde sett ut som dandy pappagutter med high school musical-look.

Skrevet

herregud for et barnslig innlegg. skal alle være like? hvorfor skal du bestemme hva som ser bra ut eller ikke? vi liker forskjellige ting.

JEG elsker langt hår på menn, syns det er skikkelig sexy. på hvilken måte plager det deg HI at noen har langt hår?

Skrevet

skjønner du ikke at dette er en humor tråd 20.52?

Skrevet

Hadde vært mye artigere å gitt de en skikkelig krøllperm mens de sov :D

Skrevet

Personlig syns jeg menn ser bra ut med langt hår. Kjenner godt Susperia-gutta. Kjekke folk

Skrevet

Sååå mye for å prøve seg på litt humor. Glemte at det ikka var lov. Hi.

Skrevet

Himmel og hav.. HUMOR HUMOR HUMOR... tror ikke HI mente å skape en seriøs debatt!

Skrevet

Krøllperm! Hihihihihihi! Heavyrock a la Bæ og Bø!

Skrevet

Er du nå sikker på det.

Er du sikker på at hun ikke planlegger en tvangsklipper-mobb som går fra dør til dør og tvangsklipper, eventuelt tvangskrøller, alle langhåra heavyrockere der ute? Hæ hæ?

:D

Skrevet

Ikke sant, hadde vært mye artigere å se på all den headbangingen med masse krøller som spretter opp og ned :)

Skrevet

Hva skjedde med den gode gamle kreppetangen???

Skrevet

Ja, et godt billigere alternativ når man må bruke alle pengene på trommer og gitar og legetimer pga all den hodepinen.

Og når vi først er i gang så kan man vel fremdeles legge litt sånn krepp-papir (er det riktig navn) i vann også lage striper. Penger spart der og :)

Skrevet

Bæ og bø ,tror jeg dæver av latter .Ha ha ha ha ha ha ,dødsbra :)

Enig ,gutter med langt hår bør tvangsklippes .

Skrevet

Neeeeeeei ikke klippe! Du kan da ikke egenhendig ha ansvar for at jeg blir stående uten sexliv for resten av evigheten. Jeg nekter å ha sex med korthårede pysegutter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...