Gå til innhold

Be mannen om å være utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er frista til å be mannen om å være utro mot meg, sånn at jeg slipper maset om sex...

Er så utrolig lei! Greit nok, er jo godt med sex, men hvorfor ha sex når man heller kan sove og slippe å bekymre seg for å bli gravid??

Problemet er bare at jeg kan bli sjalu..

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, dette kunne jeg skrevet selv. Spent på om noen har noen gode råd...

Skrevet

Så godt å høre at det er flere som har det sånn!!

HI

Skrevet

samma her... hehe

Mye bedre å sove :) /slappe av...

Godt av og til da, men...

Skrevet

Hei, jeg har gjort det.

Jeg sa til ham at dersom et manglende sexliv skal ta knekken på forholdet vårt så ville jeg heller at han skulle finne seg noen andre å pule på slik at eksteskapet kunne reddes.

Han trodde ikke jeg mente det, og ble sint på meg, skuffet over at jeg var villig til å "låne ham bort" på den måten. Trodde jeg ikke brydde meg om ham osv.

Det tok over et år og et nesten brudd og virkelig ekte utroskap (løgn, gå bak ryggen, følelser, han flyttet ut osv) før han skjønte at jeg faktisk hadde ment det når jeg sa det.

Kriteriene jeg satt var; jeg vil vite om det, helst før det skjer. Jeg vil vite med hvem, og jeg vil vite når. På den måten er det opplyst og greit. Trygghet og tillit er ivaretatt. Utroskap er nemlig et tillitsbrudd, åpent forhold er noe helt annet og begge parter er inneforstått med at det finnes mulighet otg rom for en seksuell partner. Men kun da med ønske om seksuell og ikke annen type relasjon!

På den annen side, jeg er ikke veldig sjalu av meg, og jeg er veldig tolerant.

Skrevet

Finn ei dame til han

som han kan humpe på så blir dere sikkert begge fornøyd

Skrevet

Har dette fungert greit? At du har latt han ha noen på si?

Skrevet

HI her..

Er nettopp det jeg er så usikker på.. Hater det at jeg har lett for å bli sjalu!!

Har lav selvfølelse fra før av, og det hjelper jo ikke akkurat på...

Skrevet

"ikke sjalu" over her...

Dersom du er usikker på deg selv, eller på deres relasjon er det ikke et alternativ. Du skriver du både er sjalu og har dårlig selvfølelse. Da kan du bare glemme det.

Hva med å finne "felles grunn" i stedet?

Finne noe spennende og morsomt dere kan gjøre, lese, snakke om etc som kan få også deg tent? Man har jo alt fra film og noveller, til leketøy oh undertøy! Mulighetene er mange, bruk dem.

Jeg er bombesikker på meg selv, jeg er også sikker på at han kan aldri i verden finne noen bedre enn meg. Jeg vet jeg ser godt ut, jeg vet jeg er smart, morsom og attraktiv. Det er kriterier som bør ligge til grunn dersom du skal vurdere å la ham ha en annen sexpartner.

Skrevet

23:29, hvordan har det vært for deg å la han ha andre sexpartnere? Og har du andre sexpartnere?

Skrevet

Skal æ være ærlig så er jeg enig med HI.

Dette burde være perfekt for vårt forhold også. Etter fødsler så er min sexlyst veldig laber, blir utrolig lite sex. Noe som fører til krangler, surskap og det som er. Mannen min har et mye høyere sexbehov enn meg.

Og jeg vet at alle har ulike behov, det er ikke min feil at jeg har lavt behov og heller ikke hans feil at han har høyt behov.

Når vi hadde mye sex så var mannen min en helt annen person, han var perfekt!! Kjempe godt humør, humor, mer energi.

Men som HI sier, er redd sjalusien vil slå inn og ødelegge forholdet.

Men helt klart dette er jo egentlig en kjempe bra løsning!

Ei elskerinne kun for sex, ikke følelser eller koseprat. Jeg ville jo helst ikke visst om når han hadde seg på med henne. Bruke kondom og skjule alle spor og jeg får late som jeg ikke vet noe.

Tror jeg skal foreslå dette for han.

Noen som har gjort dette før som har positive opplevelser med det ?

Skrevet

"ikke sjalu" her igjen.

Jeg lot ham få lov, han valgte å ikke benytte seg av muligheten.

Tror ikke han tok meg seriøst.

Skrevet

Tror ikke min ville tatt det seriøst heller…

Skrevet

Men i et åpent forhold kan vel begge få ligge med andre? Eller mener dere at kun mennene skal ligge med andre?

Skrevet

Synes det må være likt for begge.

Skal den ene må den andre også få lov

Skrevet

Dere 2 siste her, har dere fallt fra et tak eller ????

Hvorfor skal det gå begge veier her ? Damene her har jo lav sexlyst så hvorfor skal de ha sex med andre ? Da kan de jo ha sex med mannen sin da.

Dere er jo helt på jordet... Er jo derfor mannen kan få ha sex med andre fordi dama ikke har den sexlysten som mannen har. Når hun vil ha sex så stiller jo selvklart mannen opp. Men menna har mer lyst i disse tilfellene så da vil damene la de ha ei på si så ekteskapet og forholdet kan opprettholdes fint og positivt.

Hvis dama også skulle pule rundt så har det ingenting med lav sexlyst å gjøre, da går det jo på at dama ikke tenner på mannen sin lenger og da kan man like greit gjøre det slutt.

Makan til tullinger dere 2 siste.

Skrevet

Hei,

jeg er mann da, så litt bytte av rollene sammenlignet med din situasjon :) Men jeg lot kjæresten få ha sex med hvem hun ville, litt pga det samme som deg. Jeg var redd det skulle gjøre meg sjalu, men vet du? Det frisket opp vårt sex-liv, da det ble utrolig pirrende å ha sex med henne rett etter at hun hadde kommet hjem fra en annen mann :P

Noen kvelder satt jeg hjemme og visste at hun var hos en annen, og det ble egentlig litt spennende :P Jeg visste uansett at hun elsket meg, og det at hun fikk lov til å oppleve mer sex med andre, gjorde at hun følte en stor tillit til kjærligheten fra henne, og at det bare handlet om sex.

Skrevet

Kan legge til at kravet var at jeg skulle vite om det, helst på forhånd. Eller i hvert fall få en melding om hun ble med en annen mann etter å ha vært på byen.

Skrevet

Er ikke en mann som svarte sist her, no way! Dream on looser! Les hva du skriver så ser du det!

Skrevet

Du skreiv

" og det at hun fikk lov til å oppleve mer sex med andre, gjorde at hun følte en stor tillit til kjærligheten fra henne"

hun følte en stor tilitt til kjærlig fra henne ? hehe

Enig me siste, er ikke en mann som har skreiv dette.

Skrevet

hvis ikkke mannen din får sex med jevne mellomrom kan jeg nesten garantere deg at han vi gå bort å være utro uansett.... så tviler på du trenger å be ham om det,

hjelpes, sex er jo en stor del av forholdet, stakkars mann...

Skrevet

07:16

Det er ikke alle som er så selvutslettende og tjukke i hue at de godtar at mannen har seg med andre fordi han ikke "får sex med jevne mellomrom".

"Jeg lover å ha sex med deg med jenve mellomrom" var ikke del av vårt ekteskapsløfte i hvert fall. Derimot lovte vi å være trofaste og leve med hverandre i "gode og onde dager".

Greit at du som bænkers er mann ønsker å strø sånne tanker i hodet på kvinner, slik at vi skal tro det er normalt å tenke "stakkars mannen som ikke får sex må få lov til å være utro", men det er få som går på den gitt!

Skrevet

I et åpent forhold så er det ikke uvanlig at begge kan ha sex med andre, så er jo ingen selvfølge at kun mannen skal ha seg med andre. Men dere som har skrevet at dere ønsker åpent forhold, vil dere at begge skal ha de samme mulighetene? Og dere som har åpent forhold, har dere begge sex med andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...