Gå til innhold

anbefalinger på Tenerife?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på los cristianos. Noen som har noen hotel å anbefale eller andre steder på Tenerife,

Snakk om november og to barn på da nesten 3 og 6.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare vært der to ganger....tyrkia er min "hjemmebane".

Men vi har vært i los cristianos, og vi tok en tur opp til dyreparken mot fjellet der! Det var overaskende bra!

Masse spennende for liten og stor.

Men ps....det var kaldt der! (ha med genser)

Og så klappet vi delfiner og tok bilder med delfiner i aquaparken som er i nærheten. Er sånn badeland...men de hadde altså delfiner der.

Dette er ikke den STORE parken som er et par timers kjøretur. Men liten park i los cristianos.

Tok heller ikke lang til å kjøre til dyreparken. 15 min kanskje.

Også var vi i apeparken...opplevelse! Men tror ikke den er så spennende for barn.

For var mere sånn "oppholdsted" for trua apearter. Ikke så veldig turistvennlig.

Det var i allefall mine tips...

Skrevet

hei.

takk for svar.

Jeg er veldig glad i Mallorca ,men nå tenkte vi å ta en tur på vinteren.

Men hvilket hotel kan du anbefale da? synes mange ligger litt langt unna stranda som en og to km.

Skrevet

Vi har vært på las americas. Det er jo rett ved chrisianos. Der kan jeg anbefale vings sunwing hotel. Det er kjempefint!! To resturanter ved badeanlegget, barnepark, mye aktiviteter. Ikke langt ned til stranda. Og mange restauranter i umiddelbar nærhet.

Rent og fint sted :)

Skrevet

kan anbefale Tenerife på det sterkeste! vi reiser til las americas for det meste. men har også vært i los christianos. kan anbefale Parque Santiago 3 i las americas .

Skrevet

det sunwing hotellet så fint ut,men synes det så enormt ut. At det blir for mye folk rundt bassenget. Blir det for lenge emd 14 dager tro'?

Det Parque Santiago har jeg blitt anbefalt nr to. men finner bare 3 og 4 jeg.

Skrevet

hotell nr 1 og 2 er jo de eldste og ligger lengre vekk.

3 og 4 er de beste: store med svæææære basseng.. ligger midt i mellom handlegaten og stranda!

Skrevet

Parque Santiago nr.2 er vel den Ving kaller Santiago Salinas, tror jeg..om de har den enda, da...

Sånn bortsett fra det...de jeg liker best og har solgt mest til fornøyde familier med barn, er Ving sin Villa Mandi og Star Tour sin Marylanza. KJEMPEBRA begge to..!! Ville definitivt valgt en av disse selv....

Los Cristianos og Playa de las Americas har så godt som vokst inn i hverandre, så spiller nesten ingen rolle. Men Los Cristianos er definitivt hyggeligst... :-)

http://www.ving.no/kanarioyene/los-cristianos/sungarden-villa-mandi

http://www.startour.no/feriereiser/spania/tenerife/playa-de-las-americas/blue-star-club-marylanza/?season=vinter-10-11

Lykke til!! :-)

Skrevet

Jeg er enig i at Villa Mandi er bra :)

Skrevet

hei igjen.

De hotellene så helt supre ut,MEN synes de var for langt unna strand og handlegater.

Noen tips til gode hoteø nærmere vannet?

pose og sekk vet du;)

Skrevet

Pose og sekk er det vanlige...hehe!

Km-avstanden lyver litt....det står 2 km til strand og 3 km til sentrum... Men du må jo gjennom sentrum for å komme til stranden...! ;-) Det tar ca et kvarter - 20 minutter å gå ned...og det er ikke "øde" hele veien ned altså.

Tenk også litt på at Atlanterhavet ikke akkurat er varmt i november...det blir gjerne til at man dypper 2 tær og ellers holder seg ved bassenget. De er gjerne oppvarmet på de litt bedre bostedene - og velger man et litt bedre anlegg er det såååå mye lettere med barna pga at man kan kan forhåndsbestille barneseng etc. ;-)

Så akkurat her hadde jeg viket på beliggenhet istedenfor hotell.

Men, om det er mulig å finne den ledig, titt litt på denne:

http://www.startour.no/feriereiser/spania/tenerife/playa-de-las-americas/blue-star-club-parque-cristobal/?season=vinter-10-11

Evt. denne - men den begynner å bli ganske så slitt, syns jeg...

http://www.ving.no/kanarioyene/playa-de-las-americas/sungarden-compostela-beach

Parque Santiago'ene kan fort bli litt "kuperte" siden man ikke kan garantere hvor man får leiligheten, så jeg hadde droppet den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...