Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 mannen min klager og er så bekymret for at han har liten penis.. hans er ca 19cm syns det er plasse stor eg da men,,,
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Gjennomsnittet i Norge er 14 cm da.....
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 19 cm er vel over gjennomsnittet langt, men spør du meg er tykkelsen viktigere. Var borti en fyr med en skikkelig lang sak en gang, dessverre var den på tykkelse med en wienerpølse og da hjalp det fint lite.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 Vi jenter er jo akkurat like forskjellige som menn da.. En stor penis for meg er en som stanger meg hardt i livmortappen når jeg har sex, det er skikkelig ubehagelig og kan være direkte vondt! Aner virkelig ikke hvor lang mannen min sin er, men den passer ihvertfall meg perfekt
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #5 Skrevet 5. februar 2011 Vet bare lengden på to av de jeg har ligget med da...sånn i cm. Og det er 24 cm ! (eksen) Og 20 cm (samboer) Syns begge var store...andre jeg har hatt sex med har ikke hatt så store.
k@roline Skrevet 5. februar 2011 #6 Skrevet 5. februar 2011 Jeg mener at penis størrelsen ikke betyr allverden det viktigste er hvordan mannen bruker utstyret
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #7 Skrevet 5. februar 2011 Si hva dere vil, men jeg mener størrelsen på penisen betyr mye. Det er ikke noe særlig om den er for stor og hvertfall ikke om den er for liten. Den største jeg har vært borti er vel rundt 22 cm og det var litt for stort, gjorde vondt mange ganger. Kjæresten sin er ca 18 cm og det er perfekt Ikke noe hyggelig for de mennene som har små, men jeg synes det er skikkelig turn off og lite mandig med miniutstyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå